specials

Polish translation: wyposażenie specjalne

English to Polish translations [Non-PRO]
Tourism & Travel / hotels
English term or phrase: specials
kategoria dla rzeczy w stylu wielkie łóżka telwizory LCD czy ekskluzywne piętro dla klubowiczów w hotelu. potrzebuję jakiegoś zgrabnego zwrotu i nie mogą to być "dodatkowe usługi"
better.man
Polish translation:wyposażenie specjalne
Explanation:
wydaje się to odpowiednim określeniem dla grupy rzeczy ponadprzeciętnych
Selected response from:

Fiu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyposażenie specjalne
Fiu
2 +1oferta specjalna
bajbus


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyposażenie specjalne


Explanation:
wydaje się to odpowiednim określeniem dla grupy rzeczy ponadprzeciętnych

Fiu
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

57 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
oferta specjalna


Explanation:
może tak?

bajbus
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp
22 hrs
  -> Dzieki :)