KudoZ home » English to Polish » Tourism & Travel

studio suite

Polish translation: apartament z aneksem kuchennym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:studio suite
Polish translation:apartament z aneksem kuchennym
Entered by: Karolina Cywka

23:33 Sep 1, 2011
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Tourism & Travel / turystyka (hotele)
English term or phrase: studio suite
Queen Queen
Standard
Studio Suite
Suite
Superior
Twin Twin
Two Bedroom Suite
Too many days.
Not enough days.
Amenities included in every room:
Date(s)
Karolina Cywka
Poland
apartament z aneksem kuchennym
Explanation:
studio suite lub studio flat, to w rozumieniu Anglików (co wie z doświadczenia każdy, kto wynajmował mieszkanie na Wyspach :) pokój/apartament z aneksem kuchennym, imho

Selected response from:

Edyta Grozowska
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2apartament z aneksem kuchennym
Edyta Grozowska
4 +1apartament typu studioRoman Kozierkiewicz
4apartament gabinetowyPolangmar


Discussion entries: 1





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
apartament gabinetowy


Explanation:
http://tinyurl.com/3pmsck5

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 168

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
apartament typu studio


Explanation:
Zarezerwuj zakwaterowanie w apartamencie typu studio w Kraków. Zatrzymaj się
w małym mieszkaniu i zapłać mniej za zakwaterowanie wakacyjne w Kraków.
www.apartmentsapart.com/Europe/Poland/Krakow/Apartments/Stu...

Jako były asystent dyrektora naczelnego w Hotelu "Victoria" Intercontinental - taką stosowaliśmy terminologię - dla hotelarzy jest to określenie zrozumiałe.

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 62

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elzbieta Petlicka
3 hrs
  -> Dziękuję - zdecydowane "nie" dla apartamentu gabinetowego.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
apartament z aneksem kuchennym


Explanation:
studio suite lub studio flat, to w rozumieniu Anglików (co wie z doświadczenia każdy, kto wynajmował mieszkanie na Wyspach :) pokój/apartament z aneksem kuchennym, imho



Edyta Grozowska
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gosia Rokicka
6 mins
  -> dziękuję

agree  Polangmar: Tak, określenie powinno być zrozumiałe również dla gości, nie tylko dla hotelarzy.
6 hrs
  -> dziękuję