KudoZ home » English to Polish » Tourism & Travel

guest service booth

Polish translation: punkt obsługi klienta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:guest service booth
Polish translation:punkt obsługi klienta
Entered by: Maja Walczak

17:18 Aug 24, 2014
English to Polish translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: guest service booth
Please exchange voucher for tickets at any ticket window or guest service booth at LEGOLAND
Maja Walczak
Poland
stoisko obsługi klienta
Explanation:
One option.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2014-08-24 17:30:08 GMT)
--------------------------------------------------

Praca Stoiska Obsługi Klienta - Warszawa, mazowieckie - aktualne oferty pracy na pl.indeed.com. jeden klik. wszystkie oferty pracy.
http://pl.indeed.com/Praca-Stoiska-Obsługi-Klienta-w-Warszaw...
ccccccccccccccccccccccccccc

Wykaz nieruchomości - urządzonego stoiska obsługi klienta mieszczącego się na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie
http://www.bip.namyslow.pl/898/wykaz-nieruchomosci-urzadzone...
ccccccccccccccccccccccc

Praca Stoiska obsługi klienta. Wszystkie oferty pracy dla miasta na stanowisku Stoiska obsługi klienta na jednej stronie Jooble. Łatwe poszukiwanie pracy
http://jooble.com.pl/search-vacancy-pl/kw-Stoiska-Obsługi-Kl...
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

Punkt Obsługi Klienta. Stoisko w Galerii Mokotów - Warszawa ... Zapraszamy na stoisko Ergo Hestii do Galerii Mokotów w Warszawie.
http://www2.hestia.pl/ppls/h/pcg_konta_agenci.p_prezentacja_...
cccccccccccccccccccccccccccc
Selected response from:

Frank MacroJanus
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5recepcja
Jerry Umys
3 +2stoisko obsługi klienta
Frank MacroJanus
3 +2stanowisko obsługi klientaKatarzyna Miniszewska-Górmińska


Discussion entries: 5





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
stanowisko obsługi klienta


Explanation:
propozycja

Katarzyna Miniszewska-Górmińska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxGeorge BuLah: jeśli już - to lepsze - stanowisko, niż - stoisko
42 mins

agree  mike23
1 hr

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
stoisko obsługi klienta


Explanation:
One option.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2014-08-24 17:30:08 GMT)
--------------------------------------------------

Praca Stoiska Obsługi Klienta - Warszawa, mazowieckie - aktualne oferty pracy na pl.indeed.com. jeden klik. wszystkie oferty pracy.
http://pl.indeed.com/Praca-Stoiska-Obsługi-Klienta-w-Warszaw...
ccccccccccccccccccccccccccc

Wykaz nieruchomości - urządzonego stoiska obsługi klienta mieszczącego się na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie
http://www.bip.namyslow.pl/898/wykaz-nieruchomosci-urzadzone...
ccccccccccccccccccccccc

Praca Stoiska obsługi klienta. Wszystkie oferty pracy dla miasta na stanowisku Stoiska obsługi klienta na jednej stronie Jooble. Łatwe poszukiwanie pracy
http://jooble.com.pl/search-vacancy-pl/kw-Stoiska-Obsługi-Kl...
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

Punkt Obsługi Klienta. Stoisko w Galerii Mokotów - Warszawa ... Zapraszamy na stoisko Ergo Hestii do Galerii Mokotów w Warszawie.
http://www2.hestia.pl/ppls/h/pcg_konta_agenci.p_prezentacja_...
cccccccccccccccccccccccccccc

Frank MacroJanus
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mike23: Yes. Both ideas are ok. Perhaps "punkt" sounds slightly more polished
1 hr
  -> I am for being polished. Thank you for lending me your well-attuned ear, Michał.

agree  xxxGeorge BuLah: my apologies, Frank; didn't scroll down (thought, it's Ulisses by Joyce .. kidding :)) Of course - a "punkt" is my favourite here!
1 hr
  -> My fault for listing it so far down. Thank you for reading through, George.

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
recepcja


Explanation:
Please note that reduced price tickets to the Legoland Park can be purchased at reception.
http://www.priceline.com/legoland-feriendorf-gunzburg-bayern...

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2014-08-25 15:57:06 GMT)
--------------------------------------------------

Bilety te można nabyć w recepcji obiektu Legoland Feriendorf.
http://www.booking.com/hotel/de/legoland-feriendorf.pl.html

Jerry Umys
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4