KudoZ home » English to Polish » Tourism & Travel

at the hostess stand

Polish translation: przy wejściu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:at the hostess stand
Polish translation:przy wejściu
Entered by: Maja Walczak

09:28 Aug 25, 2014
English to Polish translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: at the hostess stand
Please provide voucher upon check in at the hostess stand at Hard Rock Cafe
Maja Walczak
Poland
przy wejściu
Explanation:
Prosimy o okazanie bonu/kuponu przy wejściu do Hard Rock Cafe.

Hostess stand to miejsce zaraz przy samym wejściu, gdzie prosimy o stolik (nie pamiętam jak to wygląda w Hard Rock Cafe – byłem, ale wieki temu).

Selected response from:

Dawid Mazela, MA, MCIL
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +3przy wejściu
Dawid Mazela, MA, MCIL
3 +1przy stanowisku hostessymike23
3przy kontuarzexxxGeorge BuLah
4 -1przy powitaniu przez hostessę
Jerry Umys
3opisowoorchid8


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
przy wejściu


Explanation:
Prosimy o okazanie bonu/kuponu przy wejściu do Hard Rock Cafe.

Hostess stand to miejsce zaraz przy samym wejściu, gdzie prosimy o stolik (nie pamiętam jak to wygląda w Hard Rock Cafe – byłem, ale wieki temu).



Example sentence(s):
  • Jeśli w restauracji hotelowej jest hostessa przy wejściu, podaj numer pokoju (gdy jest taka potrzeba) i poczekaj na wskazanie stolika
Dawid Mazela, MA, MCIL
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mike23
6 hrs

agree  yahou: Myślę, że w ten sposób jest czytelnie i skutecznie - bez wikłania się w próby tłumaczenia "hostess stand".
23 hrs

agree  xxxGeorge BuLah: zgadzam się z kolegą powyżej, a teraz módlmy się, by to nie było zlokalizowane gdzieś daleko od wejścia :)
4 days

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opisowo


Explanation:
np. "...zgłaszając się do hostessy przy wejściu..."

orchid8
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
przy powitaniu przez hostessę


Explanation:
gorące powitanie gości - hostessa częstująca ptasim mleczkiem i ...
http://www.dominikbiesiada.info/index.swf


kierownik sali lub hostessa wita gości i prowadzi ich do ...
http://www.gastro-projekt.pl/index.php?pdf=20&lang=pl

Jerry Umys
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxGeorge BuLah: funkcja/zadanie z kontekstu nie polega na powitaniach, a poza tym - osobą obsługującą gości może być mężczyna, więc lepiej nie tłumaczyć dosłownie
4 days
  -> Buuu! Ha! Ha! Ha! Ha! (evil laugh)

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
przy stanowisku hostessy


Explanation:
przy stanowisku hostessy

mike23
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxGeorge BuLah: świetnie z tego wybrnąłeś, by nie lokować na siłę kobiety za "hostess stand"! jeśli masz czas - przeczytaj zabawny artykuł spod linku w dyskusji
4 days
  -> Dzięki. Przeczytam chętnie. Hej

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przy kontuarze


Explanation:
może tak, by pozbyć się obawy, że za kontuarem jest hosteS, a nie - hosteSSA ;)

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2014-08-25 15:37:13 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.google.pl/search?q=stanowisko obsługi rezerwacji...

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2014-08-29 14:24:32 GMT)
--------------------------------------------------

ewentualnie:
- przy kontuarze powitalnym

xxxGeorge BuLah
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16