KudoZ home » English to Polish » Tourism & Travel

the original ticket launch price

Polish translation: pierwotna cena biletów/bilety po pierwotnej cenie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: the original ticket launch price
Polish translation:pierwotna cena biletów/bilety po pierwotnej cenie
Entered by: Maja Walczak

15:40 Aug 25, 2014
English to Polish translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: the original ticket launch price
SPECIAL INFORMATION: New York Guest office is open Monday-Friday from 10:00am-6:00pm and supported by an out of hours telephone service. Box Office tickets will have the original ticket launch price. This is not the final price and Hotelbeds cannot offer this rate. Acceptance of purchase is also acceptance of price at the time of booking
Maja Walczak
Poland
pierwotna cena biletów/bilety po pierwotnej cenie
Explanation:
IMO
Selected response from:

Elzbieta Reiner
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3pierwotna cena biletów/bilety po pierwotnej cenie
Elzbieta Reiner
4 +2cena biletu w momencie wprowadzenia (oferty) na rynekmike23
5 +1bilety w pierwotnej cenie wprowadzającej
Jerry Umys


Discussion entries: 22





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
pierwotna cena biletów/bilety po pierwotnej cenie


Explanation:
IMO

Elzbieta Reiner
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: no wlasnie, bo nic w podanym kontekście nie wskazuje na obniżoną cenę
9 mins

agree  xxxGeorge BuLah
1 hr

agree  whole grain
1 day 15 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
bilety w pierwotnej cenie wprowadzającej


Explanation:
opcja


--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2014-08-26 00:17:06 GMT)
--------------------------------------------------

będzie też okazją do kupienia festiwalowych karnetów w pierwotnej cenie 140 zł.
http://www.oifp.eu/pl/aktualnosci/1626-21-06-2014-halfway-fe...

Example sentence(s):
  • Cena byla wprowadzajaca, pewnie na stale bedzie 9,99.
  • to cena wprowadzajaca, katalogowa cena to 47€,
Jerry Umys
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mike23: cena wprowadzająca - to ładne i oddaje sens
7 mins
  -> Thank you

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
the original ticket launch price
cena biletu w momencie wprowadzenia (oferty) na rynek


Explanation:
cena biletu w momencie wprowadzenia (oferty) na rynek

(pierwotna/początkowa) cena biletu (obowiązująca) w momencie ...

https://www.google.pl/?gfe_rd=cr&ei=k3X7U6KbDo_k-gbG6oGoDw&g...


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2014-08-25 17:48:24 GMT)
--------------------------------------------------

launch price - price offered at the launch of the product/service

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2014-08-25 18:35:36 GMT)
--------------------------------------------------

Coś z tego można wybrać, czy okroić
(pierwotna/początkowa) cena biletu (obowiązująca) w momencie wprowadzenia (oferty) na rynek

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2014-08-26 04:23:47 GMT)
--------------------------------------------------

Mamy: Box Office tickets will have the original ticket launch price.
Coś tu za dużo tych biletów, więc proponuje wspomnieć go tylko raz, np. Kasa sprzedawać będzie bilety po cenie obowiązującej w momencie wprowadzenia oferty na rynek.

mike23
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxGeorge BuLah
20 mins
  -> Dzięki, hej

agree  whole grain
1 day 14 hrs
  -> Dzięki