KudoZ home » English to Polish » Tourism & Travel

Travel Shopping Spree

Polish translation: vouchery na zakupy


16:19 Jul 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: Travel Shopping Spree
Moja koleżanka coś takiego wygraław internecie.
Woman
Polish translation:vouchery na zakupy
Explanation:
teoretycznie, bo mnie to wygląda na jakiś pic na wodę
http://www.boonsolutions.com/gift.php?affiliate=42357

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2004-07-01 17:03:29 GMT)
--------------------------------------------------

zerknij na link, który podałam, to jest wycieczka na zakupy, ale nie dostajesz gotówki do ręki, tylko voucher o określonej wartości, a różnicę w cenie musisz dopłacić sama

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 8 mins (2004-07-01 18:28:28 GMT)
--------------------------------------------------

pidzej chyba ma rację,
to może być wyłącznie VOUCHER NA WYCIECZKĘ

znalazłam jeszcze takie wyjaśnienie:
You have been selected to receive a $3,000 Travel Shopping Spree*! You must CLAIM your FREE Airline Tickets, Free Cruise and Free Hotel Stay immediately! Please click on the link below for details: * Offer is subject to Terms and Conditions and some restrictions may apply.
http://www.catalogcentral.com/search/Travel/
pytanie jeszcze, jakie są te Terms and Conditions...
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Dzięki - to jest dokładnie to.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vouchery na zakupy
lim0nka
3 +1wycieczka?
Kornelia Longoria


Discussion entries: 4





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
travel shopping spree
wycieczka?


Explanation:
Moze tez byc ze kolezanka moze sobie wybrac wycieczke organizowana przez te firme (o ile to jest biuro podrozy). Ale moze byc tak jak zaproponowala Limonka.

Kornelia Longoria
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pidzej: chyba tak - jedynym obiektem zakupów powinny tu być same wyjazdy
38 mins

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
travel shopping spree
vouchery na zakupy


Explanation:
teoretycznie, bo mnie to wygląda na jakiś pic na wodę
http://www.boonsolutions.com/gift.php?affiliate=42357

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2004-07-01 17:03:29 GMT)
--------------------------------------------------

zerknij na link, który podałam, to jest wycieczka na zakupy, ale nie dostajesz gotówki do ręki, tylko voucher o określonej wartości, a różnicę w cenie musisz dopłacić sama

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 8 mins (2004-07-01 18:28:28 GMT)
--------------------------------------------------

pidzej chyba ma rację,
to może być wyłącznie VOUCHER NA WYCIECZKĘ

znalazłam jeszcze takie wyjaśnienie:
You have been selected to receive a $3,000 Travel Shopping Spree*! You must CLAIM your FREE Airline Tickets, Free Cruise and Free Hotel Stay immediately! Please click on the link below for details: * Offer is subject to Terms and Conditions and some restrictions may apply.
http://www.catalogcentral.com/search/Travel/
pytanie jeszcze, jakie są te Terms and Conditions...

lim0nka
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dzięki - to jest dokładnie to.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  *eva*: bo to pewnie jest pic na wode ;o) i pewnie była 100000 visitorem na ich pop-upie...
6 mins
  -> albo dostaniesz voucher na tysiąc dolarów, a wycieczka, w ramach której możesz go zrealizować, kosztuje 5 tys., więc różnicę musisz dopłacić

neutral  pidzej: gdzie tam widzisz wycieczkę na zakupy - ja widzę zakupy wycieczek
47 mins