KudoZ home » English to Polish » Transport / Transportation / Shipping

shackle pin

Polish translation: sworzeń łącznika


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shackle pin
Polish translation:sworzeń łącznika
Entered by: Dawid Mazela, MA, MCIL

09:35 Nov 27, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: shackle pin
wielka szekla służąca do mocowania holowanego ładunku do liny, która z kolei przymocowana jest do holownika
(nie znalazłem ani jednej szekli w takim "przemysłowym" kontekście)
czy tłumaczyć "shackle" jako szeklę? czy ktoś mógłby mi podać źródła z szeklą w takim kontekście?
"pin" to jest trzpień, sworzeń lub swojska zawleczka, więc całość brzmiałaby: zawleczka szekli, ale mi się to kojarzy z mazurskimi bagnami, a nie z holowaniem materiałów przemysłowych!
PiotrekAnd
Poland
sworzeń łącznika
Explanation:
sworzeń łącznika

http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q="sworzeń ...
Selected response from:

Dawid Mazela, MA, MCIL
Poland
Grading comment
Dziękuję, to bardziej mi jednak pasuje (w nawiasie dodałem szeklę)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sworzeń szekliPolangmar
4sworzeń łącznika
Dawid Mazela, MA, MCIL


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sworzeń łącznika


Explanation:
sworzeń łącznika

http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q="sworzeń ...

Dawid Mazela, MA, MCIL
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję, to bardziej mi jednak pasuje (w nawiasie dodałem szeklę)

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sworzeń szekli


Explanation:
Zachowałbym tę szeklę - a szekle mają sworznie (zawleczka może być na sworzniu).

http://www.proz.com/kudoz/1445544
http://tinyurl.com/66rh5a

Została ścięta zawleczka sworznia od szekli, sworzeń zdołał się już częściowo wysunąć i jedno ramię szekli zostało wygięte o ponad 90°, jeszcze dosłownie moment...
http://tinyurl.com/55ob3n

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2008-11-28 03:21:10 GMT)
--------------------------------------------------

szekla + dźwig
http://tinyurl.com/6axrza

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 659