KudoZ home » English to Polish » Transport / Transportation / Shipping

offer for entry

Polish translation: zgłoszenie wwozu


23:05 Dec 13, 2010
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: offer for entry
Z deklaracji TSCA:

I certify that all chemical substances in this shipment comply with all applicable rules or orders under TSCA and that I am not offering a chemical substance for entry in violation of TSCA or any applicable rule or order under TSCA.
Grzegorz Mysiński
Poland
Polish translation:zgłoszenie wwozu
Explanation:
"... oraz, ze nie zgłaszam wwozu substancji chemicznych zakazanych/niedozwolonych...itd"

Elektroniczne zgłoszenie wwozu i wywozu (Sagitta) • Elektroniczne zgłoszenie tranzytu (NCTS) • Zezwolenie typu C na dostęp do składu celnego (magazynowanie) ...
www.tgnfritom.nl/pageid=2140/warehousing.html

M
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zgłoszenie wwozu
maciejm
4 -2wwozićPolangmar
1 +1propozycja wwozu
geopiet


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
propozycja wwozu


Explanation:
propozycja wwozu substancji zakazanych

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2010-12-13 23:12:20 GMT)
--------------------------------------------------

może raczej „przedstawić, zgłosić” do ....

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 172

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: "nie zgłaszam do wwozu" jest mniej kontrowersyjne niż "nie zgłaszam wwozu"
19 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zgłoszenie wwozu


Explanation:
"... oraz, ze nie zgłaszam wwozu substancji chemicznych zakazanych/niedozwolonych...itd"

Elektroniczne zgłoszenie wwozu i wywozu (Sagitta) • Elektroniczne zgłoszenie tranzytu (NCTS) • Zezwolenie typu C na dostęp do składu celnego (magazynowanie) ...
www.tgnfritom.nl/pageid=2140/warehousing.html

M

maciejm
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Dziękuję za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: nie zgłaszam, jak byk. Ach, ta upierdliwość, nie wiadomo skąd się biorąca// No wiesz co? w deklaracji "nie zamierzam wwozić"??? To już go powinni do golasa rozebrać, bo nie zamierza, ale może wwozi, nie? Deklaracje to nie jest poezja a konkret!
1 day 2 hrs
  -> Tak to jest z tymi "badaczami Pisma Św."

agree  Michal Berski
2 days 15 hrs

agree  adamgajlewicz
3 days 1 hr

disagree  Polangmar: Nie zgłaszam wwozu (ale wwożę) = ukrywam/zatajam wwóz. Poza tym "offer" jest tu czasownikiem, więc nie "zgłoszenie", a "zgłaszać".
5 days

1 day 21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
wwozić


Explanation:
I am not offering... for entry - nie wwożę

Nawet nie chcę wspominać afery jaka się zrobiła, kiedy lotniskowe służby sanitarne wyciągnęły mi moją zieloną skorupkę machając wypełnioną przeze mnie deklaracją, w której odruchowo wpisałam, że nie wwożę na wyspy żadnych produktów pochodzenia zwierzęcego.

http://monikawitkowska.pl/index.php?option=com_alphacontent&...

Przy wyjściu do hali przylotów oddaję celniczce zaświadczenie, że nie wwożę żadnej broni, materiałów wybuchowych ani artykułów o treści pornograficznej itp.
http://www.zyciekalisza.pl/index.php?str=61,102&id=24079

Celnicy wyciągają z mojego plecaka dwie mandarynki i banana, podczas gdy w deklaracji wjazdowej zakreśliłam, że nie wwożę żadnych owoców.
http://www.podroze.pl/dzial/artykuly/australia-skorpion-w-bu...

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 659

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  adamgajlewicz: Wrong.... The alternative answers are correct.
1 day 12 hrs

disagree  maciejm: Przecztytaj sobie kontekst: "Z deklaracji TSCA". Czy to znaczy, że nadawca fizycznie wwozi ze sobą - np. w plecaku - chemikalia, o których jest mowa w pytaniu?
3 days 15 hrs