KudoZ home » English to Romanian » Accounting

TREATMENT OF IRREGULARITIES EAGF

Romanian translation: tratarea neregularităţilor legate de EAGF


13:03 Dec 15, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / Agriculture investment
English term or phrase: TREATMENT OF IRREGULARITIES EAGF
Current situation
49. Member States are obliged to notify the Commission
when they detect irregular payments over 4 000 euro made under the CAP and to attempt to recover such payments
Este un titlu. Iata primul paragraf.
Ion Chiru
Romanian translation:tratarea neregularităţilor legate de EAGF
Explanation:
Background Briefings > Agriculture
EU agricultural policy is particularly sensitive because agriculture is seen ...
The creation of the European Agricultural Guarantee Fund (EAGF) and the ...
www.cec.org.uk/info/pubs/bbriefs/bb01a.htm - 22k

***Fondul de garantare a agriculturii Europene (EAGF)***. acest fond asigura subventiile
necesare productiei Agricole si reglementarii pietei produselor Agricole ...
www.agriculturaromaniei.ro/content.jsp?page=3269&parentM=45... - 32k

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2005-12-15 13:33:36 GMT)
--------------------------------------------------

Dacă ajută, European Agricultural Guarantee Fund a fost tradus în:
FR: Fonds européen agricole pour la garantie (FEAGA)
SP: Fondo Europeo Agrícola de Garantía
IT: Fondo europeo agricolo di garanzia

Cu siguranţă, forma pe care am găsit-o eu pe net nu e cea mai inspirată.
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Excelent!
Multumesc foarte mult pentru promptitudine si materialul de referinta indicat.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tratarea neregularităţilor legate de EAGFxxxMihai Badea
5tratamentul iregularităţilor
Cristiana Coblis


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
treatment of irregularities eagf
tratamentul iregularităţilor


Explanation:
Să înţeleg că EAGF vine de la European Agricultural Guarantee Fund?
Cred că echivalentul în română este Fondul European de Garanţie Agricolă.



    Reference: http://www.gov.ro/obiective/200311/031126-prioritati-pregati...
    Reference: http://www.mie.ro/Informatii/Romana/dictionar/Pagina_F.htm
Cristiana Coblis
Romania
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
treatment of irregularities eagf
tratarea neregularităţilor legate de EAGF


Explanation:
Background Briefings > Agriculture
EU agricultural policy is particularly sensitive because agriculture is seen ...
The creation of the European Agricultural Guarantee Fund (EAGF) and the ...
www.cec.org.uk/info/pubs/bbriefs/bb01a.htm - 22k

***Fondul de garantare a agriculturii Europene (EAGF)***. acest fond asigura subventiile
necesare productiei Agricole si reglementarii pietei produselor Agricole ...
www.agriculturaromaniei.ro/content.jsp?page=3269&parentM=45... - 32k

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2005-12-15 13:33:36 GMT)
--------------------------------------------------

Dacă ajută, European Agricultural Guarantee Fund a fost tradus în:
FR: Fonds européen agricole pour la garantie (FEAGA)
SP: Fondo Europeo Agrícola de Garantía
IT: Fondo europeo agricolo di garanzia

Cu siguranţă, forma pe care am găsit-o eu pe net nu e cea mai inspirată.

xxxMihai Badea
Luxembourg
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 114
Grading comment
Excelent!
Multumesc foarte mult pentru promptitudine si materialul de referinta indicat.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Chaplin
22 hrs
  -> Mulţumesc!