KudoZ home » English to Romanian » Advertising / Public Relations

pavement sign

Romanian translation: panou publicitar mobil/de trotuar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pavement sign
Romanian translation:panou publicitar mobil/de trotuar
Entered by: Cris Hirzoiu

21:06 May 24, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: pavement sign
Material promotional. Tabla cu suport care se amplaseaza in fata magazinelor. Sunt imagini pe google.
Cris Hirzoiu
Austria
panou publicitar mobil/de trotuar
Explanation:
O variantă sau 2. :)
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2panou publicitar mobil/de trotuar
Dan Marasescu
4panou publicitar stradal
Veronica Grecu


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
panou publicitar mobil/de trotuar


Explanation:
O variantă sau 2. :)

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasile BOLOGA
7 hrs

agree  Cristina Butas
9 hrs

41 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
panou publicitar stradal


Explanation:
"stradal" -- poate fi amplasat pe trotuar, pe strada,in spatiile verzi, in fata magazinelor. e o varianta ceva mai exhaustiva :)

Veronica Grecu
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian