KudoZ home » English to Romanian » Aerospace / Aviation / Space

dawn broke in the Pacific

Romanian translation: v.


12:53 Mar 7, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Aerospace / Aviation / Space
English term or phrase: dawn broke in the Pacific
After ten orbits in 20 hours, the astronauts ignited the rocket engine to escape the lunar gravitational field and started the trip back to earth. Apollo 8 came down in the target area about 1,000 miles southwest of Hawaii on December 27shortly before dawn broke in the Pacific
Ramo 19
Romanian translation:v.
Explanation:
Înainte ca zorile să mângâie apele Pacificului.
Înainte ca dimineaţa să se aştearnă peste Pacific.
Înainte să se crape de ziuă în Pacific.
Înainte ca o nouă zi să înceapă în Pacific.
This is fun !
Înainte ca Pacificul să întâmpine o nouă zi.
Selected response from:

Valentin Cirdei
Romania
Grading comment
Multumesc pt toate sugestile
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +5v.
Valentin Cirdei
5putine inainte ca dimineata sa se iteasca peste PacificMonika Silea
4înainte ca primele raze ale soarelui să lumineze Pacificul
Florin Ular
3înaintea răsăritului de soare în oceanul Pacific
silvia karen


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +5
dawn broke in the pacific
v.


Explanation:
Înainte ca zorile să mângâie apele Pacificului.
Înainte ca dimineaţa să se aştearnă peste Pacific.
Înainte să se crape de ziuă în Pacific.
Înainte ca o nouă zi să înceapă în Pacific.
This is fun !
Înainte ca Pacificul să întâmpine o nouă zi.


Valentin Cirdei
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc pt toate sugestile

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Antonia Toth: N-ai mai lăsat loc şi pentru alte răspunsuri...
2 mins
  -> Mulţumesc.

agree  silvia karen: mi-a plăcut cea cu dimineaţa care se aşterne peste Pacific
22 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Maria Diaconu: May I choose my favourite? "Înainte să se crape de ziuă..."
2 hrs
  -> BAM. Oyez, oyez, get yer faverites !

agree  Bogdan Burghelea
4 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Anca Nitu
7 hrs
  -> Mulţumesc.

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dawn broke in the pacific
putine inainte ca dimineata sa se iteasca peste Pacific


Explanation:
inainte ca zorile sa mijeasca peste Pacific

Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dawn broke in the pacific
înaintea răsăritului de soare în oceanul Pacific


Explanation:
o altă Mărie cu o altă pălărie, pentru că totul a fost deja spus :)

silvia karen
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dawn broke in the pacific
înainte ca primele raze ale soarelui să lumineze Pacificul


Explanation:
Sau „cu puţin înainte de răsăritul soarelui peste Pacific”

Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 336




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Cristian Brinza