KudoZ home » English to Romanian » Aerospace / Aviation / Space

recurrent line oriented flight

Romanian translation: pregătire de zbor periodica orientată pe operarea/zborul de linie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:recurrent line oriented flight
Romanian translation:pregătire de zbor periodica orientată pe operarea/zborul de linie
Entered by: Aura Cherecheș

12:13 Dec 2, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / eliberare licente de pilo
English term or phrase: recurrent line oriented flight
[...]observing 5 operator recurrent line oriented flight training sessions
Aura Cherecheș
pregătire de zbor periodica orientată pe operarea/zborul de linie
Explanation:
Try this. Trebuie tinut cont de faptul ca intrebarea se referea si la "recurrent".
Selected response from:

William Padina
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3pregătire / antrenament pentru zbor de linie
Florin Ular
4 +2instruire pe simulator de zbor de linie aerianatradetrek
5pregătire de zbor periodica orientată pe operarea/zborul de linie
William Padina


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
pregătire / antrenament pentru zbor de linie


Explanation:
„recurrent” nu face parte din expresie - pur și simplu înseamnă „periodic, repetat” etc.
Termenul unitar este „line oriented flight training”:

. anglais
. français
.
line-oriented flight training
entraînement type vol de ligne n. m.

http://www.granddictionnaire.com/BTML/FRA/r_Motclef/index800...

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2010-12-02 12:33:52 GMT)
--------------------------------------------------

Sau „...pentru zboruri de linie”

Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 336

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cosmin Băduleţeanu
1 hr
  -> Mulțumesc

agree  Tradeuro Language Services
1 day 6 hrs
  -> Mulțumesc

agree  wordbridge
1 day 20 hrs
  -> Mulțumesc

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
instruire pe simulator de zbor de linie aeriana


Explanation:
instruire pe simulator de zbor de linie aeriana

line oriented flight - LOFT

tradetrek
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Klára Kalamár
2 hrs

agree  Roxana Nechita
3 days 8 hrs

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pregătire de zbor periodica orientată pe operarea/zborul de linie


Explanation:
Try this. Trebuie tinut cont de faptul ca intrebarea se referea si la "recurrent".

William Padina
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc