KudoZ home » English to Romanian » Aerospace / Aviation / Space

Take-off with heaviness

Romanian translation: decolare cu greutate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Take-off with heaviness
Romanian translation:decolare cu greutate
Entered by: Aura Cherecheș

10:29 Dec 11, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / eliberare licente de pilotaj
English term or phrase: Take-off with heaviness
Take-off with heaviness > 0 (Heavy T/O)
Aura Cherecheș
decolare cu greutate / dificultate
Explanation:
... banuiesc, fara mai multe detalii...
Selected response from:

Ilona Roberts
Grading comment
Multumesc, am folosit deccolare cu greutate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3decolare cu efect de greutatetradetrek
3decolare cu greutate / dificultate
Ilona Roberts


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
take-off with heaviness
decolare cu greutate / dificultate


Explanation:
... banuiesc, fara mai multe detalii...

Ilona Roberts
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc, am folosit deccolare cu greutate

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
take-off with heaviness
decolare cu efect de greutate


Explanation:
greu de bot
greu de coada



tradetrek
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4