KudoZ home » English to Romanian » Aerospace / Aviation / Space

roll on/roll off aircraft

Romanian translation: aeronavă tip RO-RO


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:roll on/roll off aircraft
Romanian translation:aeronavă tip RO-RO
Entered by: raikks

04:25 Aug 29, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space
English term or phrase: roll on/roll off aircraft
MC-27J is a new multimission transport aircraft jointly produced and marketed by Alenia Aermacchi and ATK. It is a >roll on/roll off (RO/RO) aircraft< based on the C-27J Spartan. The MC-27J is an affordable alternative to the current special-mission aircraft.
raikks
Romania
Aeronavă tip RO-RO
Explanation:
Termenul este împămîntenit şi în limba română. Vezi navele tip RO-RO
şi terminalul RO-RO din portul Constanţa
Selected response from:

Atemporalul
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Aeronavă tip RO-ROAtemporalul
3aeronavă pentru containere cu rotile
Maria Octavia Greceanu Stancovici


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Aeronavă tip RO-RO


Explanation:
Termenul este împămîntenit şi în limba română. Vezi navele tip RO-RO
şi terminalul RO-RO din portul Constanţa


    Reference: http://www.scritub.com/economie/comert/NAVA-TIP-RORO-CARACTE...
Atemporalul
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Mulțumesc!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
aeronavă pentru containere cu rotile


Explanation:
http://www.globalsecurity.org/military/world/china/stuft-ro-...

Am inteles despre ce e vorba din definitii si ar putea merge traducerea asta iar in paranteza sa pastrezi RO/RO pentru cei familiari cu termenul acesta.


    Reference: http://hallo.ro/search.do?l=ro&d=en&query=roll-off
    Reference: http://www.thefreedictionary.com/roll-on+roll-off
Maria Octavia Greceanu Stancovici
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  William Padina: sincer nu am auzit de "containere cu rotile", iar navele RO-RO sunt pentru transportul de autovehicule (camioane) si remorci/semiremorci (care pot transporta containere)
10 hrs