KudoZ home » English to Romanian » Agriculture

Steering Group

Romanian translation: comitet de direcţie/comitet director


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Steering Group
Romanian translation:comitet de direcţie/comitet director
Entered by: Iulia Goras

14:15 Nov 5, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Agriculture / sistem de ajutoare
English term or phrase: Steering Group
North Brabant Steering Group on Agricultural Innovation
(Nu am mai mult context din păcate).

Am găsit diverse variante:

grup de conducere/de coordonare/de pilotaj/director.

Am gasit o posibilă definiţie a termenului, precum şi variante în limba franceză.

A steering group is an advisory board to a project which is representative of the interests the project is supposed to serve. It is a less formal grouping than a project board, or the board of directors of a company.
comité directeur.

comité de pilotage
Comité décisionnel
http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=248037

Varianta mea a fost Comitet de coordonare, mi s-a părut cea mai neutră.
Vă mulţumesc pentru ajutor.
Iulia Goras
comitet de direcţie
Explanation:
[DOC]
CONFERINŢA INTERGUVERNAMENTALĂ PENTRU PIAŢA COMUNĂ ŞI EURATOM
Format de Fişier: Microsoft Word - Afişare ca HTML
Banca este administrată şi condusă de un Consiliu al guvernatorilor, un Consiliu de administraţie şi un ***Comitet de direcţie***. Articolul 9 ...
eur-lex.europa.eu/ro/treaties/dat/11957E/word/11957E.doc - Pagini similare
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Mulţumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6comitet de direcţiexxxMihai Badea
5 +1comitet de organizare
Elena Matei
3 +1comitet de monitorizare
Dan Marasescu
4comitet de pilotare / comitet directorAnca Nitu
3 +1for tutelar
Elvira Tatucu
3coordonatori
Gabitza


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
steering group
comitet de direcţie


Explanation:
[DOC]
CONFERINŢA INTERGUVERNAMENTALĂ PENTRU PIAŢA COMUNĂ ŞI EURATOM
Format de Fişier: Microsoft Word - Afişare ca HTML
Banca este administrată şi condusă de un Consiliu al guvernatorilor, un Consiliu de administraţie şi un ***Comitet de direcţie***. Articolul 9 ...
eur-lex.europa.eu/ro/treaties/dat/11957E/word/11957E.doc - Pagini similare

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Mulţumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
11 mins

agree  Irina Adams
41 mins

agree  Anca Nitu: comitet director
3 hrs

agree  Cristiana Coblis: e corect şi Comitet director
5 hrs

agree  RODICA CIOBANU
19 hrs

agree  MMFORREST
22 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
steering group
coordonatori


Explanation:
coordonator de proiect este ft des folosit nowadays. fiind vorba despre mai multe persoane responsabile poti folosi mai multe variante: fie comitet, fie comisie, fie echipa etc


    Reference: http://www.partnerships.org.uk/AZP/steer.html
Gabitza
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
steering group
for tutelar


Explanation:
Din pacate nu am timp acum sa caut ref. Eventual revin

Elvira Tatucu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
2 hrs
  -> Mulţumesc Bogdan!

44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
steering group
comitet de organizare


Explanation:
cred ca e potrivit aici, detalii pe site referitoare exact la termen


    Reference: http://www.a-e-r.org/fileadmin/user_upload/PressComm/Publica...
Elena Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST
22 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
steering group
comitet de pilotare / comitet director


Explanation:
http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=248037
"comité de pilotage" am tradus in engleza cu steering group
vad ca se foloseste si in limba romana
http://inspectmun.ro/Proiecte/Proiect_RO_9907-06/Planact.doc
Toti membrii comitetului de pilotare vor fi numiti printr- dispozitie ministeriala...blabla

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 19

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
steering group
comitet de monitorizare


Explanation:
Altă soluţie posibilă. Cred că în cazul ăsta ar fi nevoie de context, pentru că poate fi vorba de atribuţii şi obiective diferite.


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-11-06 01:33:41 GMT)
--------------------------------------------------

Sau grup de monitorizare.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-11-06 01:40:37 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze, văd că definiţia nu s-a lipit de prima dată:

"31998Y1116(01), punctul 4.33
Context Comitetul de monitorizare este organismul care asigură coordonarea instrumentelor structurale, precum şi urmărirea eficacităţii şi calităţii implementării asistenţei comunitare, modul de utilizare şi impactul acesteia, cu respectarea prevederilor comunitare în materie
Referinţă Hotărâre de guvern nr. 497 din 1 aprilie 2004 privind stabilirea cadrului instituţional pentru coordonarea, implementarea şi gestionarea instrumentelor structurale
Publicată în MO nr. 346 din 20 aprilie 2004"

Dacă mă gândesc bine, e puţin probabil să ai un context similar, dar poate îţi foloseşte şi definiţia de mai sus.


    Reference: http://ns.ier.ro:9000/terminologie/terminologie.php
Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Notes to answerer
Asker: Cam acesta ar trebui să fie sensul termenului care m-a chniuit grozav. Autoritatea respectivă dă direcţia de cercetare etec., convine planul de activitate/acţiune, atribuie responsabilităţi şi sarcini, urmăreşte aplicarea planului şi eventualele ajustări de parcurs. Însă, am văzut că în IER, soluţia oferită este pentru domeniul „Finanţe”, în timp ce pentru domeniul „Sănătate animală”, soluţia oferită de ei este diferită (şi s-ar apropia şi de domeniul meu). Nu mă gândisem la „monitorizare”, ce-i drept.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: e posibil, deşi în mod normal, steering este un comitet executiv, de conducere
12 hrs