KudoZ home » English to Romanian » Agriculture

close grazing

Romanian translation: păşunat din scurt / la nivelul solului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:close grazing
Romanian translation:păşunat din scurt / la nivelul solului
Entered by: lucca

09:59 Nov 7, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Agriculture
English term or phrase: close grazing
X is ideal not only for cattle grazing but also for sheep and horses as it tolerates close grazing.
mara_cojocaru
Romania
păşunat din scurt / la nivelul solului
Explanation:
Nu ştiu cum spun păşunologii (suprinzător, dar pe Google Ro n-am reuşit să mă lămuresc). Ideea este că unele animale (cai, oi) pasc plantele până foarte aproape de sol, nu doar părţile superioare.
V. şi:
http://overton-ctr.tamu.edu/deerfarming/pasture_systems_1.ht...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-07 11:46:30 GMT)
--------------------------------------------------

Cum ar veni, rad tot, close shave :-)
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Mulţumesc mult pentru ajutor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7păşunat din scurt / la nivelul soluluilucca
3păscutul ierbii mărunte
Lucian Ursu


Discussion entries: 1





  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
păscutul ierbii mărunte


Explanation:
Nu ştiu să existe o sintagmă echivalentă în limba română.

Lucian Ursu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
păşunat din scurt / la nivelul solului


Explanation:
Nu ştiu cum spun păşunologii (suprinzător, dar pe Google Ro n-am reuşit să mă lămuresc). Ideea este că unele animale (cai, oi) pasc plantele până foarte aproape de sol, nu doar părţile superioare.
V. şi:
http://overton-ctr.tamu.edu/deerfarming/pasture_systems_1.ht...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-07 11:46:30 GMT)
--------------------------------------------------

Cum ar veni, rad tot, close shave :-)

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Mulţumesc mult pentru ajutor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Daraban
52 mins
  -> Mulţumesc! Mare e păşunea traducerilor...

agree  Diana Nacu
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Elena Matei: da, aici nu google ne lămureşte, am verificat şi eu, poate un ţăran
2 hrs
  -> Mulţumesc! Sau un ministru al agriculturii...

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Nitu
9 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
1 day1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Moldovan do Amaral
3 days22 hrs
  -> Mulţumesc!