KudoZ home » English to Romanian » Art/Literary

indefinitely

Romanian translation: nedeterminat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:indefinitely
Romanian translation:nedeterminat
Entered by: nacu

07:37 May 22, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: indefinitely
indefinitely=nedefinit?
nacu
nedeterminat
Explanation:
pe o perioada nedeterminata

daca e vorba de o perioada, dar avem nevoie de mai mult context

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 08:17:34 (GMT)
--------------------------------------------------

nelimitat ar fi o alta varianta
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
multumesc frumos
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2nedeterminat
Elvira Stoianov
5pe o perioada nedefinitateodor
5da
Irene S.


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
da


Explanation:
indefinitely = indefinit,nedefinit,vag,nesfarsit, etc


Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pe o perioada nedefinita


Explanation:
Poate sa insemne, depinzand de context, "pe o perioada nedefinita" sau "pana cand o fi"... depinzand de context. Sau orice mai iti trece prin minte care se afla in aceeasi linie de idei.

teodor
Romania
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nedeterminat


Explanation:
pe o perioada nedeterminata

daca e vorba de o perioada, dar avem nevoie de mai mult context

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 08:17:34 (GMT)
--------------------------------------------------

nelimitat ar fi o alta varianta

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888
Grading comment
multumesc frumos

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco
21 hrs

agree  Сергей Лузан
28 days