KudoZ home » English to Romanian » Art/Literary

not all there

Romanian translation: prost, sărac cu duhul


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:not all there
Romanian translation:prost, sărac cu duhul
Entered by: Maricica W.

15:32 Nov 11, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: not all there
Expresie - probabil "intr-o doaga" sau ceva mai putin dur, dar nu sunt sigura.
Intr-un context de EN britanica. Nu stiu daca se foloseste si in americana.
Maricica W.
prost, sărac cu duhul
Explanation:
not all there - adj. 1. prost, sărac cu duhul (sin. dim-witted)
2. tâmpit, zănatic, nebun, scrântit (sin. nuts, out to lunch)

Dicţionar de argou, eufemisme şi expresii familiare, Ştefan Balaban
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5prost, sărac cu duhul
Irene S.
5a nu fi intreg la minte
Daniel NISIOI


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
a nu fi intreg la minte


Explanation:
a nu fi in deplinatatea facultatilor mintale

Daniel NISIOI
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 45

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
prost, sărac cu duhul


Explanation:
not all there - adj. 1. prost, sărac cu duhul (sin. dim-witted)
2. tâmpit, zănatic, nebun, scrântit (sin. nuts, out to lunch)

Dicţionar de argou, eufemisme şi expresii familiare, Ştefan Balaban

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814