KudoZ home » English to Romanian » Art/Literary

brain teaser questions

Romanian translation: intrebari de perspicacitate


00:37 Dec 5, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Art/Literary / articol
English term or phrase: brain teaser questions
Avoid brain teaser questions like the one where you have to arrange 6 equal length matches to make exactly 4 identical perfect triangles.

Nu vreau sa zic *intrebari gen "brain teaser"* (adica sa bag originalul intre ghilimele) pentru ca fraza e deja plina de ghilimele.

Multumesc pt ajutor!
Alexandru Pojoga
Romania
Romanian translation:intrebari de perspicacitate
Explanation:
-
Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3probleme de perspicacitateCristian Nicolaescu
4 +3intrebari de perspicacitateMaricica W.
5Evitati intrebarile capcana de genul .....
Paula Cirstoiu
3probleme de logica
Elvira Stoianov


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Evitati intrebarile capcana de genul .....


Explanation:
Se mai poate folosi in functie de context:

intrebari intrebatoare
intrebari cu giumbusluc

Paula Cirstoiu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
intrebari de perspicacitate


Explanation:
-

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 359
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Dana Szabados
5 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
6 hrs

agree  Anca Nitu
5 days

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
probleme de perspicacitate


Explanation:
teste/jocuri de perspicacitate

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2321

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popescu: teste
1 hr
  -> multumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 hr
  -> multumesc

agree  Éva Vajda
5 hrs
  -> multumesc

6 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
probleme de logica


Explanation:
sau poti sa inventezi poate ceva cu "materia cenusie": probleme care cer folosirea materiei cenusii, etc.

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888