KudoZ home » English to Romanian » Automation & Robotics

vented to

Romanian translation: pus în legătură cu atmosfera


16:58 Aug 11, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Automation & Robotics
English term or phrase: vented to
Make sure that the transducer is vented to air, not to the patient, and try again.

SAU

Vent the transducer to atmospheric pressure.
Sorana_M.
Romania
Romanian translation:pus în legătură cu atmosfera
Explanation:
traductorul este prevăzut cu un orificiu/tub cu cap liber prin care se descarcă în atmosferă aerul sub presiune care se poate forma în timpul măsurării

pentru a doua propoziţie se mai poate spune şi "purjaţi aerul din traductor" în cazul în care orificiul de aer este închis, de regulă, cu un robinet care se deschide la anumite intervale pentru evacuarea aerului acumulat

[PDF] Lucrarea IVTip de fişier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
foarte scurt (câteva secunde) în legătură cu atmosfera şi reducem robinetul R. înapoi în poziţia iniţială 1. Prin deschiderea robinetului R, ...
www.unibuc.ro/eBooks/Fizica/Sabina/lucr4.pdf -

[PDF] 1. ÎNCERCAREA UNEI POMPE CENTRIFUGE gpZgpH ⋅ρ = + ⋅ρ = gpZgpH ...Tip de fişier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
Hidroforul este pus în legătură cu atmosfera în. partea superioară. Din rezervor apa trece prin conducta de aspiraţie 7, şi prin vana 8, Dn 65 ...
www.hydrop.pub.ro/Ppacentrifb1.pdf -
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pus în legătură cu atmosferaCristian Nicolaescu
4se aeriseşte (în atmosferă, nu spre pacient/la presiune atmosferică)Eugen Avram
4detensionatiulian dobreanu


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
detensionat


Explanation:
degazat, eliberat, golit, in aer la presiunea atmosferica, iar nu spre pacient.

iulian dobreanu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vented to air/atmospheric pressure
pus în legătură cu atmosfera


Explanation:
traductorul este prevăzut cu un orificiu/tub cu cap liber prin care se descarcă în atmosferă aerul sub presiune care se poate forma în timpul măsurării

pentru a doua propoziţie se mai poate spune şi "purjaţi aerul din traductor" în cazul în care orificiul de aer este închis, de regulă, cu un robinet care se deschide la anumite intervale pentru evacuarea aerului acumulat

[PDF] Lucrarea IVTip de fişier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
foarte scurt (câteva secunde) în legătură cu atmosfera şi reducem robinetul R. înapoi în poziţia iniţială 1. Prin deschiderea robinetului R, ...
www.unibuc.ro/eBooks/Fizica/Sabina/lucr4.pdf -

[PDF] 1. ÎNCERCAREA UNEI POMPE CENTRIFUGE gpZgpH ⋅ρ = + ⋅ρ = gpZgpH ...Tip de fişier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
Hidroforul este pus în legătură cu atmosfera în. partea superioară. Din rezervor apa trece prin conducta de aspiraţie 7, şi prin vana 8, Dn 65 ...
www.hydrop.pub.ro/Ppacentrifb1.pdf -


Cristian Nicolaescu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Chaplin
1 day18 hrs

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
se aeriseşte (în atmosferă, nu spre pacient/la presiune atmosferică)


Explanation:
Webster
to vent = to allow (steam, gas, etc.) to escape through an opening.

Eugen Avram
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Paula Dana Szabados