pitching

Romanian translation: ciupituri

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pitching
Romanian translation:ciupituri
Entered by: Dan Marasescu

14:30 Apr 15, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: pitching
Se examineaza un rulment ca sa nu aiba "Streaks, pitching, scratches, cracks"

Multumesc
Dan Marasescu
Romania
ciupituri
Explanation:
verificarea vizuala amanuntita a inelelor interioare de rulmenti: nu se admit mentinerea in exploatare a inelelor interioare de rulment care prezinta fisuri, crapaturi, defecte pe suprafata de rulare sau pe umerii de ghidare, ca: gripari, exfolieri, coroziuni, striuri, ciupituri, imprimari, rizuri, uzuri sau schimbarea culorii in gri inchis spre negru;

http://www.afer.ro/rom/doc/Metrevcalator.htm?reload_coolmenu...
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
Mulţumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ciupituri
Irene S.
4 -1tasare
NINA (Irina) SMOLEANU


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ciupituri


Explanation:
verificarea vizuala amanuntita a inelelor interioare de rulmenti: nu se admit mentinerea in exploatare a inelelor interioare de rulment care prezinta fisuri, crapaturi, defecte pe suprafata de rulare sau pe umerii de ghidare, ca: gripari, exfolieri, coroziuni, striuri, ciupituri, imprimari, rizuri, uzuri sau schimbarea culorii in gri inchis spre negru;

http://www.afer.ro/rom/doc/Metrevcalator.htm?reload_coolmenu...

Irene S.
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80
Grading comment
Mulţumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tudor Soiman
1 hr
  -> mulţumesc

agree  dan chirita: corect
25 days

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
tasare


Explanation:
tasarea materialului de pe calea de rulare

NINA (Irina) SMOLEANU
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dan chirita: in cazul de fata este vorba de - ciupituri
25 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search