power sounder

Romanian translation: alarmă alimentare electrică

English term or phrase:power sounder
Romanian translation:alarmă alimentare electrică
Entered by: lucca

10:44 Nov 20, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: power sounder
Context: Before disconnecting the ground cable from the battery, disarm de ***power sounder***.

Este dintr-un manual de service al sistemului electric de pe un autovehicul.

Pentru 'sounder' am găsit în dicţionarul tehnic 'aparat de sondaj electroacustic' sau 'ecometru', dar nu sunt sigură că se potrivesc în context. Aş aprecia orice părere avizată.

Mulţumesc anticipat.
Diana Wright
United Kingdom
alarmă alimentare electrică
Explanation:
E o sirenă/alarmă care porneşte atunci când sesizează că tensiunea de alimentare de la acumulator e prea mică (sau nu e deloc). Dacă am înţeles bine.
http://www.m1gst.com/vb/showthread.php?t=25902
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Mulţumesc frumos.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2alarmă alimentare electrică
lucca
4difuzorul sistemului de alarma
Anca Nitu


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
alarmă alimentare electrică


Explanation:
E o sirenă/alarmă care porneşte atunci când sesizează că tensiunea de alimentare de la acumulator e prea mică (sau nu e deloc). Dacă am înţeles bine.
http://www.m1gst.com/vb/showthread.php?t=25902


lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 72
Grading comment
Mulţumesc frumos.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Prims-Grup
22 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Could-you
2 days 5 hrs
  -> Mulţumesc

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
difuzorul sistemului de alarma


Explanation:
uite si unul de vanzare :)

http://cgi.ebay.co.uk/POWERSOUNDER-FOR-VAUXHALL-ALARM-SIREN_...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 131