valve face angle

Romanian translation: unghiul suprafeţei de aşezare a supapei

English term or phrase:valve face angle
Romanian translation:unghiul suprafeţei de aşezare a supapei
Entered by: Cristian Nicolaescu

21:02 Nov 30, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: valve face angle
Este dintr-un tabel cu măsurători care apare, la rândul lui, într-un manual de service, nu am alt context. Să fie aşa de simplu ca 'unghiul suprafeţei supapei', sau există un termen tehnic consacrat care-mi scapă?

Dicţionarul tehnic spune 'unghi de degajare/al conului exterior' pentru 'face angle' şi 'suprafaţă de alunecare a sertarului' pentru 'valve face', dar mie nu-mi sună nimic bine la ora asta :)

Multumesc anticipat.
Diana Wright
United Kingdom
unghiul suprafeţei de aşezare a supapei
Explanation:
Sistemul de distributie al gazelor prin supapPartile componente ale supapei sunt : talerul 1, tija 2 cu raza de racordare intre ele, fateta 3 de asezare a talerului pe scaun(contrascaun) cu un unghi de ...
www.referat.ro/referate/Sistemul_de_distributie_al_gazelor_... - 44k - În Cache - Pagini similare

[DOC] CUPRINSFormat de fişier: Microsoft Word - Versiunea HTML
Distribuţia de temperatură este neuniformă pe talerul supapei şi depinde de ... l = (2,50….3,50)dg. R = (0,25….0,35)dg. β- unghiul suprafeţei de aşezare ...
main.mta.ro/doctorat/rezumat_teza_preda_florinel.doc - Rezultat suplimentar
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Multumesc frumos.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1unghiul de deschidere a supapei
Adriana Sandru
5unghiul suprafeţei de aşezare a supapei
Cristian Nicolaescu
3unghiul suprafetei exterioare a supapei
Anca Nitu


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
unghiul de deschidere a supapei


Explanation:
Am întâlnit şi "unghiul supapei", ca in referinţa de mai jos.

Example sentence(s):
  • http://www.jaguar.ro/DespreJaguar_Istorie_19531963.htm
Adriana Sandru
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Could-you
15 hrs
  -> Multumesc

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
unghiul suprafeţei de aşezare a supapei


Explanation:
Sistemul de distributie al gazelor prin supapPartile componente ale supapei sunt : talerul 1, tija 2 cu raza de racordare intre ele, fateta 3 de asezare a talerului pe scaun(contrascaun) cu un unghi de ...
www.referat.ro/referate/Sistemul_de_distributie_al_gazelor_... - 44k - În Cache - Pagini similare

[DOC] CUPRINSFormat de fişier: Microsoft Word - Versiunea HTML
Distribuţia de temperatură este neuniformă pe talerul supapei şi depinde de ... l = (2,50….3,50)dg. R = (0,25….0,35)dg. β- unghiul suprafeţei de aşezare ...
main.mta.ro/doctorat/rezumat_teza_preda_florinel.doc - Rezultat suplimentar


Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 262
Grading comment
Multumesc frumos.

1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
unghiul suprafetei exterioare a supapei


Explanation:
e valve (pauza) seat angle
adica nici vorba de vavle face
face angle ca la crosa de golf
na, ca nu sunt " in vorba" azi...:)
by the way unghiul de deschidere al supapei se refera la apertura in opinia mea nu la suprafata care poate sa aiba o geometrie complet diferita
iar unghiul suprafeţei de aşezare a supapei = valve seat angle

sper ca te ajuta macar putin


    Reference: http://www.reds-headers.com/html/red_s_engine_talk_33.html
Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 131