KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

gasket face bow

Romanian translation: gradul de curbura a suprafeţei

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gasket face bow
Romanian translation:gradul de curbura a suprafeţei
Entered by: Adriana Sandru

21:09 Nov 30, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: gasket face bow
E din acelaşi tabel de măsurători din manualul de service de acum 2 minute. Iarăşi, nu am mai mult context.

Să fie, tradus băbeşte, 'curbura feţei garniturii', sau există un termen specializat?
Diana Wright
United Kingdom
gradul de curbura a suprafeţei
Explanation:
Gradul de curbura a suprafeţei garniturii.
Selected response from:

Adriana Sandru
Romania
Grading comment
Mulţumesc la amândoi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gradul de curbura a suprafeţei
Adriana Sandru
3nivelul de arcuire a suprafeţei garniturii
Florin Ular


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nivelul de arcuire a suprafeţei garniturii


Explanation:
Nu ştiu să existe un termen tehnic anume. Poate vin şi alte soluţii.

Florin Ular
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 84

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gradul de curbura a suprafeţei


Explanation:
Gradul de curbura a suprafeţei garniturii.

Adriana Sandru
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Mulţumesc la amândoi.