KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

cowl cover

Romanian translation: capac al prizei de aer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cowl cover
Romanian translation:capac al prizei de aer
Entered by: dragostea

06:39 Nov 14, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: cowl cover
The vehicle identification number (VIN) is engraved either on the right side plate under the rear seat, or on the body frame underneath the centre cowl cover.

Multumesc anticipat si o zi faina.
Simona Hagiu
Romania
capac al prizei de aer
Explanation:
Acoperă priza de aer, în acest caz, iar, prin orificiile lui, aerul este absorbit direct în ventilator fiind împins mai departe, în circuitul de aer al maşinii (filtru, încăzire, ieşind prin deflectoare în habitaclu).
Selected response from:

dragostea
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5capac al prizei de aer
dragostea
4acoperitoare a prizei de aer (la motoare de autoturisme)
dragostea


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
acoperitoare a prizei de aer (la motoare de autoturisme)


Explanation:
Este o placă fasonată de acoperire (este poziţionată oarecum sub capota motorului) pentru priza de aer. Poate fi metalică sau nu. Asa rezultă din imaginea de mai jos. Are rol de protecţie, de a nu lăsa frunzele, hîrtiile etc., să ajungă la palele ventilatorului.

Example sentence(s):
  • Polished Upper Cowl Panels Cover.These new covers are made from Type 304 polished stainless and simply slip over the factory cowl area.

    Reference: http://www.cruisermotorsports.com/UnderTheHoodEngine...
dragostea
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 111

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Radu DANAILA: ... acoperitoare??? ...
22 mins
  -> Este un termen tehnic utilizat. Credeţi că sună mai bine Capac al prizei de aer?

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
capac al prizei de aer


Explanation:
Acoperă priza de aer, în acest caz, iar, prin orificiile lui, aerul este absorbit direct în ventilator fiind împins mai departe, în circuitul de aer al maşinii (filtru, încăzire, ieşind prin deflectoare în habitaclu).

dragostea
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 111