KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

Hitch Draft Sensitivity

Romanian translation: sensibilitatea la tracţiune a cârligului/cuplajului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Hitch Draft Sensitivity
Romanian translation:sensibilitatea la tracţiune a cârligului/cuplajului
Entered by: Simona Hagiu

05:27 Feb 3, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Hitch Draft Sensitivity
Nu am mai mult context, fisierul sursa este de tip lista de stringuri separate, subiectul este o interfata de diagnosticare masini agricole.

alte stringuri legate de cârlig
Hitch Slip Sensitivity
Steerable Hitch Position Capture Status
Steerable Hitch Valve Port Flow Command

Multumesc anticipat de sugestii
Simona Hagiu
Romania
sensibilitatea la tracţiune a cârligului/cuplajului
Explanation:
Cred că este vorba de capacitatea de a "simţi" forţa de tracţiune exercitată asupra cârligului/cuplajului unui tractor/camion care tractează ceva.
Selected response from:

George Blum
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2sensibilitatea la tracţiune a cârligului/cuplajului
George Blum
3sensibiltatea proiectata a mecanismului
cristina48


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hitch draft sensitivity
sensibiltatea proiectata a mecanismului


Explanation:
dict. tehnic
hitch = oprirea spontana a unui mecanism in timpul functionarii
draft sensitivity = sensibilitatea *termen metrologic* proiectata

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2009-02-03 07:57:39 GMT)
--------------------------------------------------

Ar putea fi vorba de mecanismul de cuplare... dar de fel de tip de cuplare?

Example sentence(s):
  • e doar o sugestie...
cristina48
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 141

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
hitch draft sensitivity
sensibilitatea la tracţiune a cârligului/cuplajului


Explanation:
Cred că este vorba de capacitatea de a "simţi" forţa de tracţiune exercitată asupra cârligului/cuplajului unui tractor/camion care tractează ceva.

George Blum
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 60
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Nicolaescu: controlul tracţiunii la cârlig/cuplaj/atelaj
44 mins
  -> Mulţumesc.

agree  cristina48: ai dreptate!
6 hrs
  -> Mulţumesc