International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

Steering Wheel Speed Plausibility Check Failure

Romanian translation: test negativ pentru viteza de raspuns la actionarea volanului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Steering Wheel Speed Plausibility Check Failure
Romanian translation:test negativ pentru viteza de raspuns la actionarea volanului
Entered by: cristina48

05:28 Feb 3, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Steering Wheel Speed Plausibility Check Failure
Nu am mai mult context, fisierul sursa este de tip lista de stringuri separate, subiectul este o interfata de diagnosticare masini agricole.

Multumesc anticipat de ajutor
Simona Hagiu
Romania
test negativ pentru viteza de raspuns la actionarea volanului
Explanation:
poate "merge" mai bine ca varianta propusa de Georgiana. sau poate nu...
Selected response from:

cristina48
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4esecul verificarii plausibilitatii vitezei rotii de directieRODICA CIOBANU
3test negativ pentru viteza de raspuns la actionarea volanului
cristina48
4 -1eroare la verificarea credibilităţii senzorilor pentru detectarea mişcărilor volanului.
Camelia Manea
3răspuns negativ la testarea credibilităţii vitezei de acţionare a direcţieiGeorgiana Vasilescu


Discussion entries: 3





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
steering wheel speed plausibility check failure
esecul verificarii plausibilitatii vitezei rotii de directie


Explanation:
din experienta

RODICA CIOBANU
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Radu DANAILA: steering wheel = volan ... // si daca ar fi: "eroare in acuratetea masurarii vitezei de rotatie a volanului"?
2 hrs
  -> este posibil, dar viteza volanului?

neutral  cristina48: cred ca Radu s-a apropiat cel mai mult de sensul frazei. vezi mai sus.
2 hrs
  -> este posibil, dar viteza volanului?

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
steering wheel speed plausibility check failure
eroare la verificarea credibilităţii senzorilor pentru detectarea mişcărilor volanului.


Explanation:
"steering wheel" înseamnă volan. "speed" poate fi "turaţie", "viteză de rotaţie", având în vedere ca e vorba de volan; eu am pus la general "mişcări", pentru ca in unele referinţe se vorbeşte şi de mişcare giratorie.
Cred că întrebarea trebuia să se refere doar la "plausibility check", care înseamnă verificarea credibilităţii senzorilor folosiţi.

Referinţe în engleză:

http://www.ika.rwth-aachen.de/forschung/veroeffentlichung/20...

Besides the possibilities of safe dimensioning of the systems’ parts and components, robust control algorithms et cetera, plausibility checking procedures of sensor input signals are a key element in achieving the demanded degree of system integrity.

...the *plausibility checking system* delivers the input for the identification of defect system components, particularly in the context of sensor or wiring defects.

In order to guarantee the demanded system integrity, systems need to be fault tolerant, reliable and safe. To set up a fault tolerant system, it must be able to recognize faults sensible and fast. This is realized by the plausibility checking system proposed in this contribution. With the information about the reliability of incoming sensor and input signals, it enables the controller to take adequate error handling measures, depending on the safety relevance of the system and the severity of the fault.

http://www.freepatentsonline.com/5842143.html

„The reference yaw rate is compared with the yaw rate measured by the yaw rate sensor. The *plausibility of the yaw rate sensor signal is also checked*, taking account of the motion state. If the difference between the measured yaw rate and the reference yaw rate determined in the *plausibility check* is above a predetermined threshold value, then the yaw rate sensor is identified as being faulty.”

Referinţe în română:

http://www.mec.upt.ro/~dolga/SIAD_1.pdf :
v. slide 12 - “Credibilitatea informaţiei”, “credibilitate senzorială”.

http://www.cttecotech.ro/salon/ListaLucrariSalonro.htm
o lista de lucrări, printre care “Dispozitiv pentru citirea informatiei de la componentele mobile ale transportului pe calea ferata”: Dispozitiv pentru citirea informatiei de la componentele mobile ale transportului - este folosit la sistemele de control automat din transportul feroviar (si alte tipuri de transport). Retine viteza de functionare si inalta *credibilitate a informatiei citite* la orice viteza de miscare.


Camelia Manea
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  cristina48: cum s-ar verifica credibilitatea senzorilor?
5 hrs
  -> daca citeati referintele in engleza si romana (cred eu suficiente) va lamureati

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
steering wheel speed plausibility check failure
răspuns negativ la testarea credibilităţii vitezei de acţionare a direcţiei


Explanation:
O alta propunere.
Nu stiu daca e si cea mai "iscusita" dar poate da idei bune vreunui specialist in ale volanului :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Steering

http://stellarsupport.deere.com/en_INT/pdfs/Romanian/OMPC210...

Georgiana Vasilescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

1 day13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
steering wheel speed plausibility check failure
test negativ pentru viteza de raspuns la actionarea volanului


Explanation:
poate "merge" mai bine ca varianta propusa de Georgiana. sau poate nu...

cristina48
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 141
Grading comment
Multumesc.