KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

Engine Wait-to-Start-Amber

Romanian translation: ledul galben de aşteptare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Engine Wait-to-Start-Amber
Romanian translation:ledul galben de aşteptare
Entered by: Alexandra Krah

16:29 Feb 13, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / martorii de pe panoul de bord
English term or phrase: Engine Wait-to-Start-Amber
Engine Wait-to-Start-Amber (7) indicator illuminates when the engine air inlet heater is preheating.

Multumesc.
Simona Hagiu
Romania
ledul galben de aşteptare
Explanation:
Eu aş traduce aşa:

Ledul galben luminează când ventilaţia motorului se pre-încălzeşte.
Selected response from:

Alexandra Krah
Germany
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6ledul galben de aşteptare
Alexandra Krah
5 +1indicatorul galben de preîncălzire a admisiei
Ionel POP
4indicator/led galben de asteptare la pornire
Natalia Conovca


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
engine wait-to-start-amber
ledul galben de aşteptare


Explanation:
Eu aş traduce aşa:

Ledul galben luminează când ventilaţia motorului se pre-încălzeşte.

Alexandra Krah
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
5 mins
  -> Mulţumesc, Rodica!

agree  cristina48
21 mins
  -> Multumesc, Cristina

agree  Radu DANAILA
14 hrs
  -> Mulţumesc, Radu!

agree  Georgeta Radulescu
1 day3 hrs
  -> Multumesc, Georgeta!

agree  Tradeuro Language Services
1 day23 hrs
  -> Multumesc!

agree  Ciprian - Vasile Popescu
2 days2 hrs
  -> Multumesc, Ciprian!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
engine wait-to-start-amber
indicator/led galben de asteptare la pornire


Explanation:
motorul va fi pornit când indicatorul de asteptare la pornire din
bord se stinge, de obicei la masini cu motoare diesel, durata de asteptare este mai mare

Natalia Conovca
Moldova
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
engine wait-to-start-amber indicator
indicatorul galben de preîncălzire a admisiei


Explanation:
sintagma este "engine... indicator", iar 'wait to start' şi 'amber' sunt determinatele, i.e. 'tipul de ' indicator/martor luminos

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2009-02-14 10:38:46 GMT)
--------------------------------------------------

sunt determinaNtele, .... sorry, typing errror...

Example sentence(s):
  • For systems with a (-) WAIT-TO-START INPUT wire it is necessary to interface with the wire that turns on the WAIT-TO-START light in the dashboard. This wire illuminates the bulb until the vehicle\\\'s glow plugs are properly heated. When the light goes ou

    www.the12volt.com/installbay/forum_posts.asp~TID~75164~PN~1 - 100k -
    www.the12volt.com/installbay/forum_posts.asp~TID~75164~PN~1 - 100k -
Ionel POP
Specializes in field
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sigina
12 hrs