KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

low bass

Romanian translation: bas scăzut/bas jos


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:low bass
Romanian translation:bas scăzut/bas jos
Entered by: Claudia Coja

17:44 Feb 2, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / configurare sistem audio autoturism
English term or phrase: low bass
No context.
xxxallison578
bas scăzut/bas jos
Explanation:
# Driver metal de 1.5” pentru un sunet clar şi bas scăzut
# Încărcare rapidă de două ore prin USB
http://www.geniusnet.com/wSite/ct?xItem=49236&ctNode=1079&mp...
Totusi, chiar daca trebuie sa sacrifici din SPL-ul difurilor de 15" - varianta propusa de mine mi se pare compromisul cel mai bun pentru a obtine bas jos si SPL.
http://elforum.ro/viewtopic.php?t=93108&p=835627
Subwoofer-ul pasiv cu horn LX-18EV3 asigura un bas jos, puternic, cu un maxim de 1000 W, fiind ideal pentru aplicatii de muzica live si replay...
http://www.romaudiovideo.bizoo.ro/vanzare/904342/Subwoofer-L...
amo, au 2 dif de 16 cm, unul pt. bas pana pe la 250hz, iar celalat bass medii, pana la 2500hz, 2.5khz. Le este mult mai usor sa redea sunetul (bas jos, bas mediu, bas inalt, medii...) cu o fidelitate mult mai ridicata decat magnat 220.
http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t283010.htm...
Selected response from:

Claudia Coja
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1frecvențe bas joase
iMuresan
4bas scăzut/bas jos
Claudia Coja


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
frecvențe bas joase


Explanation:
nu e prea mult de explicat

iMuresan
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lake78: As zice doar "frecvente joase"
15 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bas scăzut/bas jos


Explanation:
# Driver metal de 1.5” pentru un sunet clar şi bas scăzut
# Încărcare rapidă de două ore prin USB
http://www.geniusnet.com/wSite/ct?xItem=49236&ctNode=1079&mp...
Totusi, chiar daca trebuie sa sacrifici din SPL-ul difurilor de 15" - varianta propusa de mine mi se pare compromisul cel mai bun pentru a obtine bas jos si SPL.
http://elforum.ro/viewtopic.php?t=93108&p=835627
Subwoofer-ul pasiv cu horn LX-18EV3 asigura un bas jos, puternic, cu un maxim de 1000 W, fiind ideal pentru aplicatii de muzica live si replay...
http://www.romaudiovideo.bizoo.ro/vanzare/904342/Subwoofer-L...
amo, au 2 dif de 16 cm, unul pt. bas pana pe la 250hz, iar celalat bass medii, pana la 2500hz, 2.5khz. Le este mult mai usor sa redea sunetul (bas jos, bas mediu, bas inalt, medii...) cu o fidelitate mult mai ridicata decat magnat 220.
http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t283010.htm...

Claudia Coja
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Multumesc.