KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

callout icon

Romanian translation: balon


19:18 Feb 3, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Car Sound Infographic
English term or phrase: callout icon
Call out (with red sound icon) Enjoyment in all seats

E o pictograma as is callout icon:

http://www.webdesign.org/photoshop/drawing-techniques/3d-cal...
alegna851
Romanian translation:balon
Explanation:
Balon de explicații
http://www.microsoft.com/language/en-us/Search.aspx?sString=...
Selected response from:

anamaria bulgariu
Romania
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4balon
anamaria bulgariu
3pictogramă de avertizare
Claudia Coja


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
balon


Explanation:
Balon de explicații
http://www.microsoft.com/language/en-us/Search.aspx?sString=...

anamaria bulgariu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Multumesc.

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pictogramă de avertizare


Explanation:
Parerea mea este ca e vorba de o pictograma de avertizare , avand in vedere ca este rosie si are si semnal sonor. Pictograma din imaginea de la explicatii este mai degraba una explicativa si nu de avertizare...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-02-03 20:19:56 GMT)
--------------------------------------------------

Pe afişaj va apărea o pictogramă de avertizare, indicându-ţi că este cazul să iei o pauză...
http://www.fordoradea.ro/ford-noul-focus-2011/prezentare-gen...
Cred ca se mai poate numi si "indicator de avertizare" sau "de atentionare"... cam acelasi sens il au.

Claudia Coja
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40