KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

DRL module

Romanian translation: modul lumini de zi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:DRL module
Romanian translation:modul lumini de zi
Entered by: Irene S.

19:35 Dec 19, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / automotive
English term or phrase: DRL module
Daytime running light Module

Dintr-o lista de componente electrice auto.

TIA
Irene S.
modul lumini de zi
Explanation:
Ce-i drept am o singura ocurenta pe Google.
Ce pot sa spun insa, e ca exista niste lumini speciale pentru zi, care se aprind automat (de aia sunt controlate printr-un modul) si care sunt diferite de pozitii sau de luminile pe care le folosim noaptea, nu numai filozofic, dar si prin scopul si caracteristicile lor. Noi n-am auzit de ele pentru ca nu se monteaza la orice masina. Sunt destul de comune la Chevrolet.
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2modul lumini de zi
Dan Marasescu
4far de zi cu aprindere automata
Ciprian Dumea


Discussion entries: 2





  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
far de zi cu aprindere automata


Explanation:
De pe Eurodicautom
- ma tem ca e doar o traducere mot-a-mot a originalului FR.
Document 2


Subject Electrical Engineering - Electronics (EL)
(R)



Definition a system that automatically turns on a vehicle's low beam headlights when the parking brake is released and the ignition is on

Reference Trucking Terms Gloss., 2001, Truck Writers of North America
(1)
TERM daytime running lights

Reference Trucking Terms Gloss., 2001, Truck Writers of North America

Note {DOM} intelligent transport systems and devices
{GRM} n.p.pl.
(2)
TERM daytime running lamps

Reference National Agenda for Motorcycle Safety, Gloss., 2000, NHTSA-U.S. DOT

Note {DOM} intelligent transport systems and devices
{GRM} n.p.pl.
(3)
ABBREV DRL

Reference National Agenda for Motorcycle Safety, Gloss., 2000, NHTSA-U.S. DOT; Trucking Terms Gloss., 2001, Truck Writers of North America

Note {DOM} intelligent transport systems and devices
{USG} abbreviation for VE1 and VE2



(1)
TERM phare de jour ŕ allumage automatique

Reference Vitara 4 portes - Informations générales, 2001, Suzuki

Note {DOM} dispositifs et systčmes de transport intelligents
{GRM} loc.m.



--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 20:39:43 (GMT)
--------------------------------------------------

Pe granddictionnaire apare doar ca \"phare de jour\" - Phare qui s\'allume automatiquement le jour de maničre ŕ rendre la conduite automobile plus sécuritaire, si cred ca despre aceasta este vorba si in lista ta. Deci - propunere finala:

modul far de zi (eventual cu \"DRL\" intre paranteze)

Componenta de \"aprindere automata\" pare a fi subinteleasa.


Domaine(s) : - automotive industry
automobile electrical equipment
automobile safety
- roads
vehicular traffic


anglais
français

daytime running light
phare de jour n. m.



Sous-entrée(s) :
abréviation(s)
DRL




--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 20:45:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Scuze - acum am observat observatia :-). Ei bine - daca exista far de noapte, filozofic cel putin ar trebui sa existe si posibilitatea unui \"far de zi\" (chiar daca nu apare pe Google sau in nici un dictionar tehnic la care am acces). Iar cum omul, daca ceva se poate face, face, atunci a facut. (Scuze de incalceala dar sunt un pic obosit). Ergo: far de zi. Pana la capat! :-)

(de fapt, astept si eu propuneri mai la subiect...)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 21:03:30 (GMT)
--------------------------------------------------

Bun. Singurul lucru pe care l-am gasit a fost \"aprindere automata faruri\" pe siturile

http://www.auto-schunn.ro/second-oz.html
http://www.fiat.com.ro/want/ulysse/opt.html

Am mai gasit si glosarul auto pe http://www.autoghid.ro/glosar.go?page=f
dar probabil l-ai gasit si tu.

Succes!

Ciprian Dumea
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
drl module
modul lumini de zi


Explanation:
Ce-i drept am o singura ocurenta pe Google.
Ce pot sa spun insa, e ca exista niste lumini speciale pentru zi, care se aprind automat (de aia sunt controlate printr-un modul) si care sunt diferite de pozitii sau de luminile pe care le folosim noaptea, nu numai filozofic, dar si prin scopul si caracteristicile lor. Noi n-am auzit de ele pentru ca nu se monteaza la orice masina. Sunt destul de comune la Chevrolet.


    Reference: http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=2512&highlight=
Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 77
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian Dumea: :-P
14 mins

agree  Cristian Nicolaescu
1 hr