KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

anti-theft temper switch

Romanian translation: buton care declanseaza alarma anti furt ( cu protectie a sistemului de alarma)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anti-theft anti-tamper switch
Romanian translation:buton care declanseaza alarma anti furt ( cu protectie a sistemului de alarma)
Entered by: Anca Nitu

14:44 Dec 23, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Automotive
English term or phrase: anti-theft temper switch
Piesa de masina.
Dan Marasescu
Romania
buton care declanseaza alarma anti furt ( cu protectie a sistemului de alarma)
Explanation:
cred ca e anti-theft anti-tAmper switch
adica un buton armeaza alarma care se declanseaza cand cineva incearca sa fure dar si atunci cand cineva incearca sa dezafecteze sistemul de alarma


--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-23 20:48:20 (GMT)
--------------------------------------------------

uite linkuri cu anti-tamper switch
e ceva care se foloseste SI la sisteme de alarma nu neaparat la masini
la masini nu am auzit ,poate e ceva nou dar la sisteme de alarma sau la sisteme unde nu trebuie sa umble persoane neautorizate am auzit

http://www.cepcoproducts.com/A19.html

http://www.mfsales.com/book02/297-298.pdf
http://www.itvsystems.com.ua/products.shtml
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc. An Nou Fericit!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5buton (de) panicaTudor Soiman
4sistem de comutatie pentru alarma anti-furtCristian Nicolaescu
4buton care declanseaza alarma anti furt ( cu protectie a sistemului de alarma)Anca Nitu
4comutator anti furtZAMOLXIS


Discussion entries: 2





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
comutator anti furt


Explanation:
Impotriva furtului poate sa fie ceva mecanic dar poate fi si ceva electronic care blocheaza alimentarea. In functie de asta "switch "se poate traduce buton, comutator, maneta, levier.
Depinde si de context.
E o parere.
Sarbatori fericite si La multi ani!

ZAMOLXIS
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
buton care declanseaza alarma anti furt ( cu protectie a sistemului de alarma)


Explanation:
cred ca e anti-theft anti-tAmper switch
adica un buton armeaza alarma care se declanseaza cand cineva incearca sa fure dar si atunci cand cineva incearca sa dezafecteze sistemul de alarma


--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-23 20:48:20 (GMT)
--------------------------------------------------

uite linkuri cu anti-tamper switch
e ceva care se foloseste SI la sisteme de alarma nu neaparat la masini
la masini nu am auzit ,poate e ceva nou dar la sisteme de alarma sau la sisteme unde nu trebuie sa umble persoane neautorizate am auzit

http://www.cepcoproducts.com/A19.html

http://www.mfsales.com/book02/297-298.pdf
http://www.itvsystems.com.ua/products.shtml

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 131
Grading comment
Multumesc. An Nou Fericit!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
buton (de) panica


Explanation:
daca functioneaza cum spune Anca

Tudor Soiman
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sistem de comutatie pentru alarma anti-furt


Explanation:
sau "intrerupator de declansare alarma anti-furt"

"Switch" = intrerupator (comutator) care inchide/deschide un circuit electric

Ce anume determina schimbarea pozitiei intrerupatorului si declansarea alarmei probabil se gaseste in materialul din care ati dat acest extras. Poate sa fie de natura mecanica ca : deschiderea unei usi/geam/capota, manevrare volan/pedale sau de natura electrica :incercarea de a face contact la pornire

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 262