KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

4.3-litre V8 engine

Romanian translation: motor V-8 de 4,3 litri

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:4.3-litre V8 engine
Romanian translation:motor V-8 de 4,3 litri

08:49 Oct 26, 2004
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: 4.3-litre V8 engine
E vorba despre o masina performanta. Se poate sa fie vorba despre un motor cu capacitatea de numai 4,3 litri?
Olguta
motor V-8 de 4,3 litri
Explanation:
"numai" 4,3 litri inseamna destul de mult :-)
Selected response from:

A.Albu
Romania
Grading comment
Masinile, tehnologia si orgoliul masculin...Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3motor V8 de 4,3 litri
Dan Topor
5 +2Motor de 4300 cmc cu 8 pistoane in V
Irene S.
5motor V-8 de 4,3 litri
A.Albu
4motor v8 de 4,3 litri
Simona Sorokin


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
4.3-litre v8 engine
motor v8 de 4,3 litri


Explanation:
se refera la puterea motorului si este o valoare mult peste medie,

Simona Sorokin
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
4.3-litre v8 engine
motor V-8 de 4,3 litri


Explanation:
"numai" 4,3 litri inseamna destul de mult :-)

A.Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Masinile, tehnologia si orgoliul masculin...Multumesc.

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
4.3-litre v8 engine
motor V8 de 4,3 litri


Explanation:
da, daca asa scrie... si 4,3 litri este o capacitate destul de mare... :)

Dan Topor
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 26

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  raiza
41 mins

agree  zoltan lachner: motor cu cilindreea de 4300 cm3, cu 8 cilindri plasati in V (4+4). "Numai 4.3 litri inseamna capacitatea cilindrica, si NU CONSUMUL!!!! 8-)))) spre comparatie, este de 3 x mai mare decit motorul unei Dacii, care are doar 1300 cm3.
23 hrs

agree  Elvira Stoianov
23 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
4.3-litre v8 engine
Motor de 4300 cmc cu 8 pistoane in V


Explanation:
>

Irene S.
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Laszlo David
19 hrs

agree  zoltan lachner: este sigur vorba de o masina americana, unde motoarele sub 5 litri sint considerate mici fata de cele europeene. Noi le numim "cimitire de benzina", consum cca. 25-35 litri!!! dar si cai putere, vreo 2-300!!! 8-))))
23 hrs