KudoZ home » English to Romanian » Biology (-tech,-chem,micro-)

ritualised behaviour

Romanian translation: comportament ritualic


14:46 Dec 10, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Biology (-tech,-chem,micro-) / ritualised behaviour
English term or phrase: ritualised behaviour
Cum as putea traduce "ritualised behaviour" in sensul repetare obsesiva a unui anumit lucru?
Maria Macioca
Romania
Romanian translation:comportament ritualic
Explanation:
vezi de ex. linkul de mai jos
http://www.vrasti.org/evaluarea obsesiilor-1.pdf

Comportamentul ritualic este opus comportamentului rutinier din viaţa obişnuită care este efectuat fără ca individul să se gândească. Comportamentul ritualic este foarte controlat, rigid şi orice inacurateţe sau incompletitudine duce la anxietate.
Selected response from:

Ilona Roberts
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4comportament ritualic
Ilona Roberts
4comportament ritualizat
Adde


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
comportament ritualic


Explanation:
vezi de ex. linkul de mai jos
http://www.vrasti.org/evaluarea obsesiilor-1.pdf

Comportamentul ritualic este opus comportamentului rutinier din viaţa obişnuită care este efectuat fără ca individul să se gândească. Comportamentul ritualic este foarte controlat, rigid şi orice inacurateţe sau incompletitudine duce la anxietate.

Ilona Roberts
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Julia Prazsmary
4 mins
  -> multumesc!

agree  wordbridge
3 hrs
  -> multumesc!

agree  Ovidiu Martin Jurj
20 hrs
  -> multumesc!

agree  Tradeuro Language Services
7 days
  -> multumesc!

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
comportament ritualizat


Explanation:
Compulsiile sunt repetitive, comportamente ritualizate pe care persoanele simt nevoia sa le dezvolte pentru diminuarea anxietatii datorata obsesiei. ...

Se vor angaja in comportamente ritualizate sau ciudate, cum sunt leganatul, datul din maini "flapping", nevoia obsesiva pentru a mentine ordinea. ...


    Reference: http://www.sistempsi.ro/index.php?page=tulburarea-obsesiv-co...
    Reference: http://www.copii.psiholog-bacau.net/autism.htm
Adde
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian