KudoZ home » English to Romanian » Botany

black oats

Romanian translation: ovăz (lat: avena sativa)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:black oats
Romanian translation:ovăz (lat: avena sativa)
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

21:37 Mar 25, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Botany / plants
English term or phrase: black oats
Black oats (Avena sativa)

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
ovaz (=avena sativa)
Explanation:
black oat (avena strigosa)

Care anume iti trebuie?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-25 21:58:37 (GMT)
--------------------------------------------------

Ii mai zice si *bristle oat*. In germana *Rauhhafer*. Poate gaseste cineva. Eu tot caut...
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2ovaz (=avena sativa)
Susanna & Christian Popescu GbR
4ovaz cultivat in zonele tropicale si subtropicale
Irene S.


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
ovaz (=avena sativa)


Explanation:
black oat (avena strigosa)

Care anume iti trebuie?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-25 21:58:37 (GMT)
--------------------------------------------------

Ii mai zice si *bristle oat*. In germana *Rauhhafer*. Poate gaseste cineva. Eu tot caut...

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
11 hrs
  -> multumesc, Cristiana. Nici pana acum n-am gasit echivalentul

agree  Iulia Manescu: ovăz de nisip, v. ro.wikipedia.org/wiki/Ovăz :)
1728 days

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ovaz cultivat in zonele tropicale si subtropicale


Explanation:
Ai o poza aici:
http://www.ibiblio.org/herbmed/pictures/p02/pages/avena-sati...

Irene S.
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Susanna & Christian Popescu GbR: se planteaza si in Europa, inca din Evul Mediu
5 mins