KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

effectively low

Romanian translation: costul real/efectiv al muncii/manoperei/mainii de lucru


10:06 Dec 4, 2001
English to Romanian translations [Non-PRO]
Bus/Financial / engineering
English term or phrase: effectively low
labor cost is effectively low due to the rate of excange
tanya
Romanian translation:costul real/efectiv al muncii/manoperei/mainii de lucru
Explanation:
Ideea este urmatoarea: cu toate ca poate
sa para destul de mare, costul efectiv
sau real al muncii este mic, din cauza
ratei de schimb a monedei nationale -
presupun ca e vorba de leu/dolar :-(((
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
multumesk mult pentru ajutor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5foarte scazute
5foarte scazute
corin
5 -1costul real/efectiv al muncii/manoperei/mainii de lucrulucca


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
foarte scazute


Explanation:
costurile cu mana de lucru sunt foarte scazute datorita ratei de schimb


Native speaker of:

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
foarte scazute


Explanation:
costurile cu mana de lucru sunt foarte scazute datorita ratei de schimb

corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 77

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
costul real/efectiv al muncii/manoperei/mainii de lucru


Explanation:
Ideea este urmatoarea: cu toate ca poate
sa para destul de mare, costul efectiv
sau real al muncii este mic, din cauza
ratei de schimb a monedei nationale -
presupun ca e vorba de leu/dolar :-(((

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001
Grading comment
multumesk mult pentru ajutor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  corin: effectively = adverb not adjective, it relates to "low" rather than "costs".
1 hr