KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

deliverables

Romanian translation: predări


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:deliverables
Romanian translation:predări
Entered by: Cristiana Coblis

18:20 Jan 11, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial / management (cultura de companie)
English term or phrase: deliverables
a new vocabulary of objectives, deliverables, accountabilities and leadreship will help to indicate that an organiyation is changing.
Learning projects must have learning deliverables and objectives...

este vorba de tehnici de schimbare a culturii intr-o companie.
Cristiana Coblis
Romania
rezultate, rezultate finale, lucrari de efectuat, rezultate livrabile
Explanation:
traduceri mot-a-mot ale traducerilor de pe LEO

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 18:45:40 (GMT)
--------------------------------------------------

sorry, nu stiu de ce a aparut altceva decat am dat eu la copiere. la references trebuia sa apara:

http://dict.leo.org/?search=deliverables&searchLoc=0&relink=...
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Multumesc tuturor. Desi am ales un alt cuvant pentru sensul din text, voi m-ati ajutat sa cobor din pom si sa ajung pana la acest termen. Thx.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1realizari
danv
4Un nou vocabular cuprinzand obiective, concretizari,
Susanna & Christian Popescu GbR
1rezultate, rezultate finale, lucrari de efectuat, rezultate livrabile
Elvira Stoianov


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
rezultate, rezultate finale, lucrari de efectuat, rezultate livrabile


Explanation:
traduceri mot-a-mot ale traducerilor de pe LEO

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 18:45:40 (GMT)
--------------------------------------------------

sorry, nu stiu de ce a aparut altceva decat am dat eu la copiere. la references trebuia sa apara:

http://dict.leo.org/?search=deliverables&searchLoc=0&relink=...


    The agency actions include Form 483 observations, warning letters and potentially more significant regulatory actions up
Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888
Grading comment
Multumesc tuturor. Desi am ales un alt cuvant pentru sensul din text, voi m-ati ajutat sa cobor din pom si sa ajung pana la acest termen. Thx.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
realizari


Explanation:
Cred ca in contextul de mai sus, deliverables este folosit in loc de accomplisments. From delivering results...

danv
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Albu
7 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Un nou vocabular cuprinzand obiective, concretizari,


Explanation:
responsabilitati si stil de conducere se va constitui intr-o dovada (va demonstra/va arata lumii) ca in aceasta companie (institutie) au loc schimbari.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-12 10:02:32 (GMT)
--------------------------------------------------

In loc de *un nou vocabular* cred ca ar fi mai potrivita (si mai putin transanta) varianta *O reformulare a obiectivelor...*

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81