KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

flow charting

Romanian translation: organigramă, schemă logică de program


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flow chart
Romanian translation:organigramă, schemă logică de program
Entered by: Cristiana Coblis

09:16 Jan 15, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial / BPA
English term or phrase: flow charting
There are quite a few software packages that promise to make your flow charting much easier.

In cadrul procesului de Business Process Analysis

TIA
Cristiana Coblis
Romania
realizarea organigramelor
Explanation:
Exista cateva pachete de software care promit o realizare mai usoara a organigramelor.
Selected response from:

Katza
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4....sa usureze realizarea schemelor logice de program
felicia_za
4 +2realizarea organigramelor
Katza


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
realizarea organigramelor


Explanation:
Exista cateva pachete de software care promit o realizare mai usoara a organigramelor.


Katza
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco: OK, sau întocmirea...
9 mins

agree  costinro: sau "elaborarea mai usoara...
12 mins

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
....sa usureze realizarea schemelor logice de program


Explanation:
flow chart = schema logica de program
Dic.Tehn. En<Ro

felicia_za
PRO pts in pair: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Albu: sa faciliteze
3 mins
  -> ai dreptate, sa faciliteze este mai corect

agree  Ioana Bostan
6 mins

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
10 mins

agree  Oana Popescu
39 mins