KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

labour-intensive

Romanian translation: necesita aport semnificativ de manopera


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:labour-intensive
Romanian translation:necesita aport semnificativ de manopera
Entered by: Cristiana Coblis

22:21 Jan 22, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: labour-intensive
The business is labour-intensive in a retail industry, which is notoriously affected by economic peaks and troughs.

TIA
Cristiana Coblis
Romania
necesita aport semnificativ de manopera
Explanation:
aceasta afacere necesita un aport semnificativ de manopera in domeniul comertului cu amanuntul, care este vadit afectat de cresterile si scaderile economice.
Selected response from:

asco
Grading comment
Multumesc, am ales formularea cea mai fericita, dat fiind ca este forma de un mic producator de mobile facuta manual.
Multumiri tuturor pentru ajutor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2ce necesita mana de lucru intensiva
Red Cat Studios
5necesita aport semnificativ de manopera
asco
4 +1afacerea e lucrativa in domeniul en detail, notoriu afectata de ....Anca Nitu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ce necesita mana de lucru intensiva


Explanation:
Se spune astfel despre o industrie care face apel mai mult la capitalul uman (mana de lucru) decat la marile investitii.

Cele bune.

Red Cat Studios
United Kingdom
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 115

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Albu: Asa este. Dar as reformula: ce se bazeaza in special pe mana de lucru
7 hrs

agree  costinro: Reformuland: necesita mana de lucru din abundenta.
8 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
afacerea e lucrativa in domeniul en detail, notoriu afectata de ....


Explanation:
.

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Rozália Szász
2 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
necesita aport semnificativ de manopera


Explanation:
aceasta afacere necesita un aport semnificativ de manopera in domeniul comertului cu amanuntul, care este vadit afectat de cresterile si scaderile economice.

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477
Grading comment
Multumesc, am ales formularea cea mai fericita, dat fiind ca este forma de un mic producator de mobile facuta manual.
Multumiri tuturor pentru ajutor.