KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

problem-free miles

Romanian translation: numar de mile/km parcursi fara probleme tehnice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:problem-free miles
Romanian translation:numar de mile/km parcursi fara probleme tehnice
Entered by: Cristiana Coblis

11:18 Jan 28, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial / motor coach design
English term or phrase: problem-free miles
Dintre caracteristicile unui nou model de autobuz se numara:
passenger excitement
problem-free miles
whole-life cost of ownership
schedule adherence


TIA
Cristiana Coblis
Romania
numar de mile/km parcursi fara probleme tehnice
Explanation:
Nu cred ca exista un alt termen echivalent in romana. De fapt, in industria romaneasca de automobile este chiar un nonsens ;-) . In engleza e folosit destul de frecvent. Oricum, acesta este sensul.
Selected response from:

Oana Popescu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1numar de mile/km parcursi fara probleme tehnice
Oana Popescu
4 +1rulaj in km fara probleme
Susanna & Christian Popescu GbR


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rulaj in km fara probleme


Explanation:
Am scris intentionat km. In cazul in care ai valori concrete de mile garantate, va trebui sa transformi in km.

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  costinro
1 min
  -> multumesc costin

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
numar de mile/km parcursi fara probleme tehnice


Explanation:
Nu cred ca exista un alt termen echivalent in romana. De fapt, in industria romaneasca de automobile este chiar un nonsens ;-) . In engleza e folosit destul de frecvent. Oricum, acesta este sensul.

Oana Popescu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 93

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gvarzaru
28 mins

neutral  Susanna & Christian Popescu GbR: Asa ceva se scrie dupa o testare si nu intr-un material publicitar
1 hr
  -> Din context nu am inteles ca ar fi vorba de un material publicitar. Poate fi la fel de bine o specificatie tehnica.