KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

To give sound value to money

Romanian translation: a oferi un bun raport calitate /preţ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:To give sound value to money
Romanian translation:a oferi un bun raport calitate /preţ
Entered by: asco

13:39 Mar 24, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: To give sound value to money
The new department will naturally be conducted on the same lines as the rest of the store, and we feel that it will maintain our reputation for giving sound value for money.
dianasava
Romania
a oferi un bun raport calitate /preţ
Explanation:
... va continua buna noastra reputatie in ce priveste raportul calitate /preţ.
Selected response from:

asco
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3a asigura (servicii/produse de) calitate (inalta) pentru banii investiti
Ciprian Dumea
5 +1a oferi un bun raport calitate /preţ
asco


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
a asigura (servicii/produse de) calitate (inalta) pentru banii investiti


Explanation:
Doar o propunere. Depinde de tipul de firma. "Inalta" poate fi lasat complet deoparte (in RO poate avea conotatii cam anecdotice) :-).

Ciprian Dumea
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 84

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
3 hrs
  -> cu plecaciune Cristina :-) ; o intrebare indecenta: ce zici de pow-wow-ul din Cluj - vii? >-p http://www.proz.com/powwow/371

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
7 hrs
  -> mersi :-)

agree  Anca Nitu
15 hrs
  -> mersi :-)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
a oferi un bun raport calitate /preţ


Explanation:
... va continua buna noastra reputatie in ce priveste raportul calitate /preţ.

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian Dumea: super :-)
12 hrs