KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

To be little of value to buy

Romanian translation: deoarece pe piata sunt putine lucruri in care merita sa investesti


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:To be little of value to buy
Romanian translation:deoarece pe piata sunt putine lucruri in care merita sa investesti
Entered by: Anca Nitu

13:50 Mar 24, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: To be little of value to buy
If people are holding large amounts of money at the time of this transition (since there was little of value to buy), the pressure of inflation can be even greater.
dianasava
Romania
deoarece pe piata sunt putine lucruri in care merita sa investesti
Explanation:
sau putine oportunitati de a investi in lucruri de valoare

alta varianta :)
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2exista putine lucruri de valoare
Susanna & Christian Popescu GbR
5 +1deoarece exista prea putin care sa merita sa fie cumparat
Ciprian Dumea
4deoarece pe piata sunt putine lucruri in care merita sa investestiAnca Nitu


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
exista putine lucruri de valoare


Explanation:
in care sa merite sa investesti

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-24 14:01:09 (GMT)
--------------------------------------------------

care merita sa fie cumparate - ca alternativa

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
2 hrs
  -> multumesc, Cristina

agree  Oana Popescu
5 hrs
  -> multumesc, Oana

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
deoarece exista prea putin care sa merita sa fie cumparat


Explanation:
- atentie - doar in acest context!!!
- detectez cumva o greseala in "sequence of tenses?
- intrebarile acestea nu si-ar avea mai degrba locul la sectiunea "Easy" ?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-24 14:28:52 (GMT)
--------------------------------------------------

sa merite :-D

Ciprian Dumea
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 84

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral: am facut-o easy ;)
2 hrs
  -> :-p

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
deoarece pe piata sunt putine lucruri in care merita sa investesti


Explanation:
sau putine oportunitati de a investi in lucruri de valoare

alta varianta :)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372