KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

instant loans at brokerage interest rates

Romanian translation: imprumuturi rapide cu dobanda comisionarului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:instant loans at brokerage interest rates
Romanian translation:imprumuturi rapide cu dobanda comisionarului
Entered by: dianasava

09:32 May 28, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: instant loans at brokerage interest rates
Cash management accounts- this type of accounts specifically combines a brokerage account with a bank one. These accounts offer customers a number a facilities such as daily interest on account balance. Visa debit card, cheque facilities or instant loans at brokerage interest rates.
dianasava
Romania
imprumuturi rapide cu dobanda comisionarului
Explanation:
I

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-28 17:12:33 (GMT)
--------------------------------------------------

broker = comisionar, intermediar, misit
brokeraj = misitie sau, cel mai corect, comision platit unui intermediar

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-28 17:15:55 (GMT)
--------------------------------------------------

brokeraj a se citii \"brokerage\"
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1imprumuturi rapide cu dobanda comisionarului
Irene S.
3imprumuturi pe loc , cu dobanzi de brokerajAnca Nitu


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
imprumuturi pe loc , cu dobanzi de brokeraj


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-28 17:01:06 (GMT)
--------------------------------------------------

brokerage interest rates = nicidecum dobanda de comisionar, ci o dobanda mai mare care include si dobanda comisionarului si dobanda bancii , bancile fac citeodata afaceri de brokeraj,acorda imprumut in conditii in care in calitate de banca nu ar acorda dar cer o dobanda mare ca si cum si-ar \"comisiona\" propria afacere
o mare jupuiala pt amaritul de client :):) si nu e tocmai ok sa faca asa ceva dar o fac oricum

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
imprumuturi rapide cu dobanda comisionarului


Explanation:
I

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-28 17:12:33 (GMT)
--------------------------------------------------

broker = comisionar, intermediar, misit
brokeraj = misitie sau, cel mai corect, comision platit unui intermediar

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-28 17:15:55 (GMT)
--------------------------------------------------

brokeraj a se citii \"brokerage\"

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Сергей Лузан
21 days