KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

business value

Romanian translation: plus de valoare afacerii dvs


12:39 Sep 6, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: business value
"Our company provides ***business value*** through software and professional services that optimize productivity and reduce costs across the application life cycle."
xxxMihai Badea
Luxembourg
Romanian translation:plus de valoare afacerii dvs
Explanation:
Firma noastră oferă un plus de valoare afacerii dvs. prin software...
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4plus de valoare afacerii dvs
Andrei Albu
4valoare comercialălucca


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
plus de valoare afacerii dvs


Explanation:
Firma noastră oferă un plus de valoare afacerii dvs. prin software...

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Iercoşan
29 mins
  -> Mulţumesc

agree  Maria Diaconu
4 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Mihaela Pirvulet
6 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Bogdan Burghelea
6 hrs
  -> Mulţumesc

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
valoare comercială


Explanation:
adaugă / furnizează / conferă (mai multă) valoare comercială afacerii dvs. ...

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 32