KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

payment in lieu of notice

Romanian translation: plata preavizului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:payment in lieu of notice
Romanian translation:plata preavizului
Entered by: Robert Roata

19:48 Mar 19, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: payment in lieu of notice
...
Robert Roata
plata preavizului
Explanation:
www.avocatnet.ro/content/forum%7CdisplayTopicPage/topicID_10613/Preaviz/platit

--------------------------------------------------
Note added at 59 minute (2007-03-19 20:48:32 GMT)
--------------------------------------------------

mai precis: plata preavizului de concediere
Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1plata preavizului
Antonia Toth
4indemnizatie/compensatie in loc de preavizbobe


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
plata preavizului


Explanation:
www.avocatnet.ro/content/forum%7CdisplayTopicPage/topicID_10613/Preaviz/platit

--------------------------------------------------
Note added at 59 minute (2007-03-19 20:48:32 GMT)
--------------------------------------------------

mai precis: plata preavizului de concediere

Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
22 mins
  -> Mulţumesc, am vorbit din experienţă (nu chiar personală, dar aproape...)

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
payment in lieu of notice
indemnizatie/compensatie in loc de preaviz


Explanation:
Dreptul la preaviz inainte de concediere apare in codul muncii ( US, Romania, UK,etc.). Exista variatii de la cod la cod, dar ,in general, preavizul este dat in scris, cu specificarea motivului concedierii, a perioadei de preaviz, compensatia baneasca, dreptul la concediu, etc.)

Cand concediaza angajatul fara sa-i dea preavizul legal, patronul poate oferi aceasta "compensatie in loc de preaviz"

Example sentence(s):
  • http://codulmuncii.xproc.ro/titlul_2_capitolul_5_incetarea_contractului_individual_de_munca.htm
  • http://www.hmrc.gov.uk/manuals/eimanual/EIM12975.htm

    Reference: http://www.twc.state.tx.us/news/efte/final_pay_severance_ben...
    Reference: http://dlaj.mapn.ro/ro/lex/pdfrepository/lex_2004_1/minea.pd...
bobe
United States
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16