KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

incumbents

Romanian translation: jucător vechi/consacrat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:incumbents
Romanian translation:jucător vechi/consacrat
Entered by: Cristiana Coblis

13:22 Oct 30, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Business/Commerce (general) / incumbents
English term or phrase: incumbents
Incumbents and new players alike will have to adapt their strategies to capitalise on the emerging opportunities and deliver value to stakeholders and customers.
oenescu25
jucător vechi/consacrat
Explanation:
"Incumbent" ar fi "titular", dar după cum este construită fraza aş spune că aici se pun în antiteză jucătorii noi şi jucătorii "cu state vechi", cei care activează de o vreme pe piaţă. Cred că titular este folosit aici în mod metaforic.

Prin urmare, "atât jucătorii vechi cât şi cei noi ...".
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Multumesc frumos
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6jucător vechi/consacratxxxMihai Badea
4titularii
Rose Marie Matei
3în exerciţiuMonika Silea
3deţinători
Simona Hagiu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
deţinători


Explanation:
...aici,

Simona Hagiu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
titularii


Explanation:
titulari de functii, jucator titular, etc


    Reference: http://dictionary.sensagent.com/incumbents/en-ro/
Rose Marie Matei
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
jucător vechi/consacrat


Explanation:
"Incumbent" ar fi "titular", dar după cum este construită fraza aş spune că aici se pun în antiteză jucătorii noi şi jucătorii "cu state vechi", cei care activează de o vreme pe piaţă. Cred că titular este folosit aici în mod metaforic.

Prin urmare, "atât jucătorii vechi cât şi cei noi ...".

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 201
Grading comment
Multumesc frumos

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Tatucu
3 mins

agree  Oana Negut: Intentionam sa trimit acelasi raspuns.
3 mins

agree  Rose Marie Matei
6 mins

agree  lucca
23 mins

agree  MMFORREST
55 mins

agree  Nina Iordache
1 hr

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
în exerciţiu


Explanation:
*(personal aflat) deja în exerciţiul funcţiunii precum şi noii veniţi* aş reformula eu


    Reference: http://www.investopedia.com/terms/i/incumbent.asp
    Reference: http://www.investopedia.com/terms/i/incumbencycertificate.as...
Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxMihai Badea: Mie mi se pare destul de clar că aici este vorba de companii şi nu de personalul acestora. Pe de altă parte, nu înţeleg de ce aţi introdus doar „în exerciţiu" ca echivalent al lui „incumbent”, când de fapt voiaţi să spuneţi „personal în exerciţiu".
45 mins