KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

registrar of companies

Romanian translation: Registrul Comerţului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:registrar of companies
Romanian translation:Registrul Comerţului
Entered by: Cristiana Coblis

11:11 Nov 1, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: registrar of companies
Am de tradus niste certificate emise de echivalentul cred al registrului comertului in cipru "department of registrar of companies and official receiver" care certifica fie componenta, fie structura societatii etc. Jos apare "sgd. K.A. for Registrar of Companies". Ma puteti ajuta? Va multumesc
anamaria24
Romania
Registrul Comerţului
Explanation:
Acesta este instituţia care emite diverse certificate legate de activitatea firmei....

--------------------------------------------------
Note added at 5 minute (2007-11-01 11:17:30 GMT)
--------------------------------------------------

"Sgd" probabil este prescurtarea de la "signed".

--------------------------------------------------
Note added at 23 ore (2007-11-02 10:31:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

"Semnatar" dacă este vorba de un act între 2 părţi. Sau "X, în calitate de reprezentant (oficial) al Registrului Comerţului". O sugestie.....
Selected response from:

Oana Negut
Romania
Grading comment
multumesc mult ptr raspuns
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8Registrul Comerţului
Oana Negut
5 +1http://www.proz.com/kudoz/1177571
Elena Matei


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
http://www.proz.com/kudoz/1177571


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/1177571

Elena Matei
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Silea: vad ca linkul la intrebare se refera exact la cazul Ciprului
24 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
Registrul Comerţului


Explanation:
Acesta este instituţia care emite diverse certificate legate de activitatea firmei....

--------------------------------------------------
Note added at 5 minute (2007-11-01 11:17:30 GMT)
--------------------------------------------------

"Sgd" probabil este prescurtarea de la "signed".

--------------------------------------------------
Note added at 23 ore (2007-11-02 10:31:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

"Semnatar" dacă este vorba de un act între 2 părţi. Sau "X, în calitate de reprezentant (oficial) al Registrului Comerţului". O sugestie.....


    Reference: http://www.onrc.ro
    Reference: http://www.am71consulting.ro/leg26-registrul-comertului.htm
Oana Negut
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc mult ptr raspuns

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela BUFNILA
14 mins

agree  Bogdan Burghelea: Oficiul Registrului Comerţului
35 mins

agree  Andrei Albu
1 hr

agree  Norbert Andor
1 hr

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs

agree  Cristiana Coblis: Oficiul Registrului Comerţului
4 hrs

agree  Anca Nitu: Oficiul
5 hrs

agree  Andrei Ersek
9 hrs