KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

Company Registry certificate

Romanian translation: certificat de înregistrare a firmei


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Company Registry certificate
Romanian translation:certificat de înregistrare a firmei
Entered by: Corina Cristea

20:58 Apr 8, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Company Registry certificate
sau: Trade Registry abstract/excerpt

Dovedeste ca firma respectiva a fost inregistrata in Registrul Comertului.
Precizeaza numele oficial, data inregistrarii, sediul/capitalul social, nr. fiscal, administratorii, domeniile de activitate.
Péter Tófalvi
Hungary
certificat de înregistrare a firmei
Explanation:
CERTIFICATUL DE ÎNREGISTRARE ŞI ANEXE. Modelul şi conţinutul Certificatului de Înregistrare a comerciantului, inclusiv a Anexei la acesta sunt stabilite prin Hotărârea Guvernului nr. 599 din 21 iunie 2001. Certificatul de înregistrare este un formular tipizat, cu regim special şi securizat. Pe certificat sunt înscrise următoarele date :
− firma/sucursala respectiv denumirea comerciantului, aşa cum este înscrisa în actul constitutiv şi în Registrul Comerţului;
− sediul social conform actelor doveditoare depuse în dosarul de înregistrare;
− activitatea principală exprimată prin cod CAEN şi un text sumar de descriere;
− CUI – codul unic de înregistrare - cod numeric constituind codul unic de identificare a unui comerciant;
− atribut fiscal – este un cod alfanumeric având semnificaţia categoriei de plătitor de taxe şi impozite la bugetul de stat;
− număr de ordine în registrul comerţului – cuprinde numărul şi data unui comerciant în registrul comerţului;
− data emiterii certificatului;
− seria şi numărul de ordine – informaţie specifică regimului special al documentului.
Selected response from:

Corina Cristea
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +10certificat de înregistrare a firmei
Corina Cristea
4 +2Certificat Constatator ORC
Rose Marie Matei
5Certificatul Unic de Înregistrare
Andreea Judele
4certificat de inmatriculare la Registrul ComertuluiDiana Lupu


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +10
company registry certificate
certificat de înregistrare a firmei


Explanation:
CERTIFICATUL DE ÎNREGISTRARE ŞI ANEXE. Modelul şi conţinutul Certificatului de Înregistrare a comerciantului, inclusiv a Anexei la acesta sunt stabilite prin Hotărârea Guvernului nr. 599 din 21 iunie 2001. Certificatul de înregistrare este un formular tipizat, cu regim special şi securizat. Pe certificat sunt înscrise următoarele date :
− firma/sucursala respectiv denumirea comerciantului, aşa cum este înscrisa în actul constitutiv şi în Registrul Comerţului;
− sediul social conform actelor doveditoare depuse în dosarul de înregistrare;
− activitatea principală exprimată prin cod CAEN şi un text sumar de descriere;
− CUI – codul unic de înregistrare - cod numeric constituind codul unic de identificare a unui comerciant;
− atribut fiscal – este un cod alfanumeric având semnificaţia categoriei de plătitor de taxe şi impozite la bugetul de stat;
− număr de ordine în registrul comerţului – cuprinde numărul şi data unui comerciant în registrul comerţului;
− data emiterii certificatului;
− seria şi numărul de ordine – informaţie specifică regimului special al documentului.


Corina Cristea
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
5 hrs
  -> Multumesc, Anca!

agree  DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
7 hrs
  -> Multumesc!

agree  Iosif JUHASZ
7 hrs
  -> Multumesc, Iosif!

agree  Emina Popovici
8 hrs
  -> Multumesc, Emina!

agree  anamaria bulgariu
8 hrs
  -> Multumesc, Anamaria!

agree  Tradeuro Language Services
10 hrs
  -> Multumesc!

agree  Lia Sabau
11 hrs
  -> Multumesc, Lia!

agree  Lina Samoila
12 hrs
  -> Multumesc, Lina!

agree  Lucica Abil
17 hrs
  -> Multumesc, Lucia!

agree  wordbridge
20 hrs
  -> Multumesc, Victor!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
company registry certificate
Certificatul Unic de Înregistrare


Explanation:
Certificatul Unic de Înregistrare se numește în română certificatul care conține sediul social, numărul de înregistrare, administratorul, codul CAEN...

Andreea Judele
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation: este o expresie specifica pt Romania, aici e vorba de o firma din strainatate
1 hr

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
company registry certificate
Certificat Constatator ORC


Explanation:
pe certificatul de inregistrare nu apar administratorii
http://www.dgmarket.ro/eproc/np-notice.do?noticeId=745198
Certificatul Constatator se elibereaza in conf. cu Legea 359/2004

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-04-09 05:02:02 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.onrc.ro/romana/servicii.php#const

Rose Marie Matei
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
3 hrs
  -> Multumesc

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
company registry certificate
certificat de inmatriculare la Registrul Comertului


Explanation:
sugestie


    Reference: http://www.onrc.ro/romana/semnal.php
Diana Lupu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12