KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

selling skills

Romanian translation: abilităţi de vânzare/competenţa în vânzare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:selling skills
Romanian translation:abilităţi de vânzare/competenţa în vânzare
Entered by: bobe

09:53 Nov 17, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / business training
English term or phrase: selling skills
No specific context - the name of the skills addressed in a certain category of business training courses (selling skills, presentation skills, benefit selling skills, etc.)

Ce termen românesc se foloseşte în domeniu ?
Competenţă/calificare în/la vânzare ?? Sună cam aiurea ? Lapsus total la ora asta. Thanx.
bobe
United States
abilităţi de vânzare
Explanation:
Acest training isi propune sa imbunatateasca abilitatile de vanzarea acolo unde acestea exista si sa le construiasca de la limita de jos
www.aplusperformance.ro/vanzari.html
www.formare.info/2/142/Abilitati-de-Vanzare-si-Negociere-Ju...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-11-17 10:02:36 GMT)
--------------------------------------------------

Abilitati de Vanzare si Negociere

CONSIDERENTE GENERALE

Întregul program de desfasurare a trainingului are la baza metodologia teoretizarii practicii si este axat pe prezentarea unor noutati în domeniul comunicarii si negocierii în afaceri.
www.tradeconsult.ro/pagina/abilitati-de-vanzare-si-negocier...



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-11-17 12:11:45 GMT)
--------------------------------------------------

selling experience-experienta in vanzari

Selling Experience, How Would You Describe Yours?
ezinearticles.com/?Selling-Experience,-How-Would-You-Describe-Yours?&id=498392

Selling skills training
www.executivecoachingstudio.com/sellingskillstraining.htm

Selling Skills Training Courses in Dublin, Cork, Galway, Limerick
www.professionaldevelopment.ie/courses/Selling-Skills.htm
Selling Skills Training Courses - Curs de dezvoltare a abilitatilor de vanzare

SCOPUL CURSULUI: dezvoltarea abilitatilor de vanzare
www.clubafaceri.ro/produsehot/Curs vanzari/
Selected response from:

Cristina Bolohan
Romania
Grading comment
Mulţumesc frumos, Cristina!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +11abilităţi de vânzare
Cristina Bolohan
5 +1(cursuri de) calificare vanzare
Nina Iordache
4 +2aptitudini pentru vanzare(de vanzator)
Simona Hagiu
4capacitati de vanzare
Ramona Delcea


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
capacitati de vanzare


Explanation:
deseori se foloseste "bune capacitati de vanzare", dar nu cred ca este cazul in contextul de mai sus.

Ramona Delcea
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mersi frumos, Ramona!


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
aptitudini pentru vanzare(de vanzator)


Explanation:
Manager Centru Financiar/ Sucursala, Piatra Neamt, Banci
Aptitudinile de analiză financiară reprezintă un avantaj Aptitudini de vânzător şi negociator atât cu clienţii externi cât şi cu cei interni, orientat către ...
www.bestjobs.ro/locuri-de-munca-manager-centru-financiar-su... 126085/2 - 46k - În Cache - Pagini similare

Simona Hagiu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: Multumesc frumos, Simona!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anamaria bulgariu
7 mins
  -> Mulţumesc, Anamaria

agree  RODICA CIOBANU
26 mins
  -> Mulţumesc, Rodica

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
(cursuri de) calificare vanzare


Explanation:
cursuri de calificare vanzare:

http://www.mediaxmanagement.aaz.ro/detalii/10398/CURSURI-CAL...

Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kathleen79: (Cursuri de) calificare în vânzări :)
2 hrs
  -> Exact, multumesc, asa este mai corect!

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +11
abilităţi de vânzare


Explanation:
Acest training isi propune sa imbunatateasca abilitatile de vanzarea acolo unde acestea exista si sa le construiasca de la limita de jos
www.aplusperformance.ro/vanzari.html
www.formare.info/2/142/Abilitati-de-Vanzare-si-Negociere-Ju...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-11-17 10:02:36 GMT)
--------------------------------------------------

Abilitati de Vanzare si Negociere

CONSIDERENTE GENERALE

Întregul program de desfasurare a trainingului are la baza metodologia teoretizarii practicii si este axat pe prezentarea unor noutati în domeniul comunicarii si negocierii în afaceri.
www.tradeconsult.ro/pagina/abilitati-de-vanzare-si-negocier...



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-11-17 12:11:45 GMT)
--------------------------------------------------

selling experience-experienta in vanzari

Selling Experience, How Would You Describe Yours?
ezinearticles.com/?Selling-Experience,-How-Would-You-Describe-Yours?&id=498392

Selling skills training
www.executivecoachingstudio.com/sellingskillstraining.htm

Selling Skills Training Courses in Dublin, Cork, Galway, Limerick
www.professionaldevelopment.ie/courses/Selling-Skills.htm
Selling Skills Training Courses - Curs de dezvoltare a abilitatilor de vanzare

SCOPUL CURSULUI: dezvoltarea abilitatilor de vanzare
www.clubafaceri.ro/produsehot/Curs vanzari/


Cristina Bolohan
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Mulţumesc frumos, Cristina!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ştefania Iordan
10 mins
  -> Multumesc

agree  RODICA CIOBANU
24 mins
  -> Multumesc

agree  Lina Samoila
58 mins
  -> Multumesc

agree  Ilinca Florea
1 hr
  -> Multumesc

agree  Sigina : true
1 hr
  -> Multumesc

agree  Kathleen79
1 hr
  -> Multumesc

agree  xxxairineiv
2 hrs
  -> Multumesc

agree  Irina-Maria Foray
3 hrs
  -> Multumesc

agree  Cristina Surmei
5 hrs
  -> Multumesc

agree  Iosif JUHASZ
8 hrs
  -> Multumesc

agree  Vasile Airinei
1309 days