KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

Optioneering

Romanian translation: evaluarea/analiza optiunilor (strategice)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:optioneering
Romanian translation:evaluarea/analiza optiunilor (strategice)
Entered by: Ştefania Iordan

22:18 Nov 20, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Optioneering
Contextul este dintr-un contract in care se prevede> Optioneering and Recommandations, Cost Estimates.. Am gasit o explicatie la acest termen-http://www.krysalis.co.uk/training_optioneering.asp, dar din pacate nu am gasit nici o traducere in limba romana. Ma duce gandul la "oferirea de optiuni", doar ca implica totusi ceva mai mult.
Isabela Andrian
Romania
vezi
Explanation:
sugestii

evaluarea optiunilor
sau: analiza optiunilor (strategice)

vezi si http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=995944 - aici solutia propusa a fost: studiu/analiza a viabilitatii

Selected response from:

Ştefania Iordan
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.



Summary of answers provided
3 +4veziŞtefania Iordan
4"Jocul" compromisurilorAnca Nitu


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
optioneering
vezi


Explanation:
sugestii

evaluarea optiunilor
sau: analiza optiunilor (strategice)

vezi si http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=995944 - aici solutia propusa a fost: studiu/analiza a viabilitatii



Ştefania Iordan
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Denise Idel
6 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  Vera Costea
6 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  Iosif JUHASZ
7 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  Tradeuro Language Services
1 day18 hrs
  -> Multumesc frumos!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
optioneering
"Jocul" compromisurilor


Explanation:
Optioneering
a term increasingly used in industry when management needs to be confident of a course of action; particularly where regulatory or funding bodies seek a demonstration of due process
Found on http://www.encyclo.co.uk/visitor-contrib
http://www.encyclo.co.uk/define/optioneering


se mai cheama si "trade-off"
vezi paragraful 2 din capitolul"System Engineers"
http://kn.theiet.org/communities/systems/blog/speakers.cfm


pe romaneste sacrifici un aspect pentru a-l promova pe altul
= compromis
nu stiu sa se fi incetanit vreun termen specific

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 84